Công Ty TNHH Marketing Buff
Công Ty TNHH Thiết Kế Kiến Trúc Sc
Trường Cao Đẳng Quốc Tế Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Phước Thành Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Phước Thành Việt Nam
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre
Công Ty CP Bất Động Sản Heco Land
Công Ty TNHH Vn Smile - Nha Khoa Hà Thu
Văn Phòng Đại Diện Zen Living Ltd. Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ
Công Ty TNHH Marketing Buff
Văn Phòng Đại Diện Zen Living Ltd. Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Marketing Buff
Công Ty TNHH Thiết Kế Kiến Trúc Sc
Trường Cao Đẳng Quốc Tế Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Phước Thành Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Phước Thành Việt Nam
■ Purpose
Take ownership of planning, launching, managing, and continuously improving digital ad campaigns—focusing on social media and web platforms—to drive performance and achieve maximum impact.
■ Ad Planning
- Propose advertising strategies that align with client goals and business objectives
- Identify suitable platforms for deployment (e.g., TikTok, Facebook, Instagram, Google)
- Define success metrics such as CVR, CPA, ROAS, CTR, Engagement Rate, and Video View Rate
- Set up audience targeting parameters and segment users effectively
■ Campaign Setup & Execution
- Build and configure campaigns, ad groups, and creative assets
- Apply the most effective delivery strategies per platform (e.g., CBO, A/B testing)
- Distribute and manage advertising budgets efficiently
■ Optimization & Reporting
- Monitor real-time campaign data and key performance indicators
- Prepare regular reports on campaign performance (daily, weekly, monthly)
- Implement PDCA (Plan-Do-Check-Act) cycles to enhance results, including creative and targeting adjustments
- Collaborate with creatives and designers to refine and improve ad materials
■ Cross-Functional Collaboration
- Coordinate closely with project managers and design teams
- Research industry updates and competitor activities to suggest improvements and new ideas
- At least 3 years of hands-on experience with SNS advertising platforms (e.g., TikTok, Meta, Instagram)
- Strong analytical skills and the ability to optimize based on data
- Basic knowledge of tag implementation and conversion tracking
- Strategic thinking and problem identification skills
- Ability to communicate in English or Japanese
- SALARY: 17 - 22 triệu gross
- WORKING TIME: Monday - Friday: From 8:30 to 17:30 - full in office
- Competitive income
- Provided with a laptop
- Bonus: 13th month bonus
- Annual leave 12 days/year.
- Ensure other regimes as prescribed by law.
- Work from home
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre
Công Ty CP Bất Động Sản Heco Land
Công Ty TNHH Vn Smile - Nha Khoa Hà Thu
Văn Phòng Đại Diện Zen Living Ltd. Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ
Công Ty TNHH Marketing Buff
Văn Phòng Đại Diện Zen Living Ltd. Tại Thành Phố Hồ Chí Minh