Việc làm Sales Logistics Executive - Kintetsu World Express

Sales Logistics Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
03/04/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
1 - 3 năm
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:00 - 17:35)
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Tòa TTC, 19 Duy Tân, Cầu Giấy, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
1. Tòa TTC, 19 Duy Tân, Cầu Giấy, Hà Nội

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Xuất Nhập Khẩu Đức Mạnh

Nhân Viên Kinh Doanh Xuất Khẩu/Sales Export Thu Nhập Từ 10 - 25 Triệu, Nghỉ T7 & CN

Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Xuất Nhập Khẩu Đức Mạnh

Hà Nội 10 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Giao Nhận Ngôi Sao Phương Đông - Chi Nhánh Hà Nội

Nhân Viên Kinh Doanh Xuất Nhập Khẩu / Sale Logistics Thu Nhập ~ 20M [Hà Nội]

Công Ty TNHH Giao Nhận Ngôi Sao Phương Đông - Chi Nhánh Hà Nội

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Hag Hà Nội

Nhân Viên Kinh Doanh/Sales Ô Tô

Công Ty Cổ Phần Hag Hà Nội

Hà Nội Đến 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Thảo Dược Nature Herb

Nhân Viên Kinh Doanh / Sale MT, GT

Công Ty Cổ Phần Thảo Dược Nature Herb

Hà Nội 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Fast Logistics Việt Nam

Nhân Viên Kinh Doanh Logistics Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm Và Ngoại Ngữ _ Đi Làm Ngay

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Fast Logistics Việt Nam

Hà Nội 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Thiên Khôi

Nhân Viên Kinh Doanh - Đi Làm Ngay

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Thiên Khôi

Hà Nội Đến 101 triệu VNĐ
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Rượu Vang Quốc Tế Q.a

Nhân Viên Sale Rượu Vang - Hà Nội, Hồ Chí Minh

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Rượu Vang Quốc Tế Q.a

Hồ Chí Minh,... 10 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Rượu Vang Quốc Tế Q.a

Nhân Viên Sale Rượu Vang - Hà Nội

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Rượu Vang Quốc Tế Q.a

Hà Nội 10 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Giao Nhận Ngôi Sao Phương Đông - Chi Nhánh Hà Nội

Nhân Viên Kinh Doanh Xuất Nhập Khẩu / Sale Logistics Thu Nhập ~ 20M [Hà Nội]

Công Ty TNHH Giao Nhận Ngôi Sao Phương Đông - Chi Nhánh Hà Nội

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Van Shin Yi

Nhân Viên Kinh Doanh

Công Ty Cổ Phần Van Shin Yi

Hà Nội,... 12 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Fast Logistics Việt Nam

Nhân Viên Kinh Doanh / Sales Logistics _ Đi Làm Ngay

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Fast Logistics Việt Nam

Hà Nội 8 - 15 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

► Sales:

• Sell KWE's products, including Ocean, Air, CBT, Warehousing, and VAS Services for both inbound and outbound shipments.

• Conduct regular visits to customers to check for any problems, monitor the competition, and share market information.

• Follow and maintain pipelines, respond to requests for information, and remain proactive and responsive to prospective customers.

• Stay informed on market trends, competitor activities, and carrier fluctuations by studying the market and updating the CRM system.

• Serve as the main point of contact between customers and internal teams (such as pricing, operations, and documentation) to fulfill customer needs.

• Make service contracts with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC.

• Monitor AR with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC.

• Create SOPs for the service based on customers' agreements and requirements.

• Input a daily shipping plan into the Daily APP for the booking and operation teams to follow.

► Customer satisfaction:

• Handle customer inquiries and complaints, consult with superiors if needed.

• Conduct regular customer satisfaction surveys.

► Others:

• Perform other tasks as assigned by the superiors.

• Regularly monitor emails and respond promptly to messages with the necessary information within 24 hours of receiving the initial inquiry.

• Report to direct superiors as requested.

Yêu cầu công việc:

► Education and experience:

• Bachelor or higher education degree in a relevant field.

• Training or certifications with demonstrated experience or expertise in the forwarding and logistics industry processes and practices.

• Experience using systems for bookings, documentation, shipping document insurance, and intranet.

• Hands-on experience in executing all aspects of operational procedures efficiently.

► Required skills and abilities:

• Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

• Intermediate English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, ect.) is a plus

• Ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously.

• Excellent verbal and written communication skills, with an emphasis on active listening.

• High attention to detail, accuracy, and the ability to proofread and edit work.

• Customer-focused with a strong customer service orientation.

• Flexibility and adaptability to change.

• Proactive and self-starter with initiative and problem-solving skills.

Quyền lợi được hưởng:

• Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City

• Working time: Monday to Friday, from 8:00 AM to 5:35 PM

• Annual Leave: 12 days/year (after probation time)

• Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)

• Annual Salary Increase: once per year

• Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)

• Insurance: 24 hours’ Accident Insurance, 100% Social Insurance, Health Care Insurance

• Others: International working environment with many opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code