Công Ty TNHH Thực Phẩm Thuyền Xưa - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Xây Dựng - Thương Mại - Nội Thất HH
Công Ty Cổ Phần Nhựa Và Cao Su Ngọc Lan
Công Ty TNHH Jupiter Việt Nam
Công Ty TNHH Build-Up Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Build-Up Việt Nam
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Alutek Việt Nam
Công Ty TNHH Sư Tử Hyen-Tan
Công Ty Cổ Phần Nhựa Và Cao Su Ngọc Lan
Công Ty TNHH Kỹ Thuật Phước Trường Thịnh
Công Ty TNHH Việt Dũng Sài Gòn
Công Ty TNHH Thực Phẩm Thuyền Xưa - Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh
Công Ty Cổ Phần Xây Dựng - Thương Mại - Nội Thất HH
Công Ty Cổ Phần Nhựa Và Cao Su Ngọc Lan
Công Ty TNHH Jupiter Việt Nam
Công Ty TNHH Build-Up Việt Nam
Collaborate with stakeholders to analyze existing processes and identify opportunities to streamline workflows, improve efficiency, and drive continuous improvement in day-to-day operations.
- Manage and coordinate user assignments for system implementation projects. Act as a liaison between the HO/RHO and branch teams, ensuring that all user requests, feedback, and concerns are communicated and addressed effectively.
- Participate in troubleshooting operational issues, recommend solutions, and drive implementation of action plans.
- Coordinate implementation of new operational regulations, ensuring processes are in line with regulatory requirements.
- Review operational risk incidents, identify root causes, and assess the quality, adequacy, and effectiveness of preventative measures.
- Analyze and monitor operational statistics to identify trends, risks, and recommend improvements.
- Responsible for Business Continuity Plan (BCP) and implementation of BCP related activities.
- Handle requests from RHO and HO by coordinating with relevant departments.
- Other job responsibilities assigned by Management/Department Head from time to time.
1. Graduated from Univeristy with major banking, finance, economics.
2. English: Upper - Intermediate level
3. Having at least 5 years of experience in operational process management, project coordination within banking/ finance industry.
4. Hands-on experience in process optimization and system implementation from an operational perspective
5. Excellent documentation, communication and presentation skills, with a high attention to detail
6. Strong critical thinking, problem solving and analytical abilities
7. A sense of responsibility and teamwork attitude.
8. Ability to multi-task and work under pressure
- Social insurance
- Healthy insurance
- 16 annual days leave per year
- Bonus: 2 times (Jan, Jul)
- Review salary: 1 time/ year (Jul)
- Year End Party
- Performance bonus
- Company trip
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Build-Up Việt Nam
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Alutek Việt Nam
Công Ty TNHH Sư Tử Hyen-Tan
Công Ty Cổ Phần Nhựa Và Cao Su Ngọc Lan
Công Ty TNHH Kỹ Thuật Phước Trường Thịnh
Công Ty TNHH Việt Dũng Sài Gòn