Tải app JobsGO

Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng (Customer Service Team Leader)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng (Customer Service Team Leader) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    10/07/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Bần, Mỹ Hào, Hưng Yên

    Việc làm Hưng Yên Việc làm Mỹ Hào

    Mô tả công việc

    • Accountable for End 2 End OTC performance for NKD customer
    • Alignment with customer on the delivery/ service levels
    • Monitor and steer OTC KPIs
    • Monitor adherence to OTC processes standards
    • Have thorough understanding of customer demands and have solution to meet those demands effectively
    • Plan, coordinate and follow up on supervised personnel work
    • Develop customer relationships on service topics
    • Serve as an escalation point for the OTC services provided to the GT customer channel
    • Support requests, issues and efficiency projects with customers and internally (Identify and improve department bottle necks…)
    • Ensure on time and proper issue resolution with corresponding functions
    • Ensure continuous service improvement provided to customers
    • Establish department personnel needs included in the department development plan
    • Establish and follow-up on department training plan

    Yêu cầu công việc

    Professional and Technical Skills
    • Bachelor's degree in Economics/ Supply chain
    • Strong knowledge of Customer service in supply chain and order processing process
    • Fluently in speaking and writing English
    • Excellent in Computer skills
    • Knowledge in using SD module in SAP is plus

    Personal Capabilities:
    • Customer and service orientation, performance motivation, communication skills
    • Strong knowledge of OTC processes
    • Leadership, people management and managerial skills
    • Accountability, proactive thinking, flexibility, CI mindset
    • Ability to work under pressure
    • Strong negotiation skills
    • Good time management

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year
    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    - Dynamic and sociable working environment.

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume