Tải app JobsGO

Trợ Lý Tổng Giám Đốc (Personal Assistant To General Director)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Trợ Lý Tổng Giám Đốc (Personal Assistant To General Director) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    25/12/2018

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 4 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 109 Ton Dat Tien Street, Tan Phu Ward, District 7, HCM City, Vietnam

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Ngành nghề

    Mô tả công việc

    • Acting as a first point of contact: dealing with correspondence and phone calls
    • Managing diaries and organizing meetings and appointments.
    • Booking and arranging travel, transport and accommodation, collating and filing expenses
    • Organizing events and conferences
    • Reminding the General Director of important tasks and deadlines
    • Typing, compiling and preparing reports, presentations and correspondence
    • Do interpretation and translation of documents
    • Managing databases and filing systems
    • Work with all the Dept. to coordinate and supervise daily operations
    • Liaising with staff, suppliers and clients
    • Monitor attainment of objectives
    • Miscellaneous tasks to support the General Director
    • Fulfill duties as assigned by the General Director

    Yêu cầu công việc

    • Discretion and trustworthiness: you will often be party of confidential information
    • Flexibility and adaptability
    • Good oral and written communication skills
    • Organizational skills and the ability to multitask
    • The ability to be proactive and take the initiative
    • Tact and diplomacy
    • Aptitude in problem-solving

    • Graduate from University in business administration or related field
    • Minimum at 3 year experience proven experience as assistant director or other similar position
    • Proficient in MS Office, relational databases and software (CRM system)
    • High proficiency in spoken and written English, Chinese (Mandarin / Cantonese )
    • Excellent organizational, operations management and leadership skills

    Quyền lợi được hưởng

    Health care for individual
     
    Team building, training activities
     
    Transportation
    Công Ty Cổ phần Appliancz Việt Nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty Cổ phần Appliancz Việt Nam

    Kinh doanh, Bán hàng

    Lầu 2, Crescent Residence 3, 109 Tôn Dật Tiên , Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh

    20-50 nhân viên

    Các giải pháp tích hợp xây dựng (IBS) là công ty cung cấp các thiết bị chuyên về Khí và Nước được hình thành từ năm 2007, dưới sự hợp tác giữa Tập đoàn Việt Tiến và Tung Shing Hong... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume