Trợ Lý Giám Đốc Tiếp Thị (Assistant Product Marketing Manager)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
Mô tả công việc

• Coordinates new product development, line extensions, market development and product launches 
• Monitor sales performance and provide post-mortem report for new product / program launches
• Assist to execute product annual marketing plan
• Works with necessary functional groups to ensure the proper implementation of marketing plan (e.g. sales, pricing, promotion & distribution programs
• Coordinates to conduct Voice of Customer to improve customer understanding in order to identify new product opportunities and gaps
• Tracks, monitors monthly sales performance for individual products assigned and submit recommendations for growth
• Coordinates implementation of all promotion campaign details and special projects
• Tracks and reports promotional activities; coordinates analysis details for file records and planning
• Assists with coordination of special department projects:
- Benchmark studies, focus groups & related research projects
- Training, customer seminars
- Internal and external product testing
- Joint marketing/ PR campaigns
• Monitors initial forecasts of new products and makes recommendations for adjustments for the first year product is on the market
• Investigates and resolves product quality issues as required 
• Develop and coordinate purchase of all sales promotional items
• Coordinates internal distribution of literature
• Coordinates distributing of market information from marketing department to all related areas
• Support Product Coordinator for IBP implementation by submitting reports before dateline
• Submit weekly WIP (work in progress) report to update status and alert manager on possible risks/opportunities 
• Any other tasks as assigned by superior

Yêu cầu công việc
• BA degree in Marketing from a recognized university 
• 5 years minimum marketing experience in foreign/multinational fast moving consumer products (FMCG) environment.
• Fluency in English.
• Knowledge of marketing theory
• Marketing experience and program planning & executive skill
• Good English and computer literacy
• Good team player with strong communication skills 
• Willingness to travel, mainly within Vietnam
 
Quyền lợi được hưởng
13th Payment, Performance bonus
 
Training opportunity abroad
 
Team Building
Địa điểm làm việc

Lottery Tower, 15th Floor, No 77, Tran Nhan Ton, Ward 9, District 5, HCM City - (Hồ Chí Minh)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Đại Học

Yêu cầu kinh nghiệm

5 - 6 năm

50-100 nhân viên

Lottery Tower, 15th Floor, No 77, Tran Nhan Ton, Ward 9, District 5, HCM City

Rich Products Việt Nam là một chi nhánh của tập đoàn Rich Products toàn cầu có trụ sở chính tại Buffalo, New York, Hoa Kỳ, là tập đoàn tiên phong và dẫn đầu trong lĩnh vực công nghiệp thực phẩm đông lạnh không có nguồn gốc từ sữa động vật. Là một doanh nghiệp đứng đầu thị trường, với uy tín trên 20 năm tại thị trường Việt Nam và hơn 70 năm trên thế giới, Rich’s đã và đang làm hài lòng khách hàng với những sản phẩm chất lượng cao và ứng dụng, công thức vượt trội và được đánh giá là một tập đoàn n...
Xem thêm