Trợ Giảng (Teaching Assistant Supervisor)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
Mô tả công việc

job Purpose: Monitor staff and teaching assistants’ performance to make sure their performance is accurate, professional and effective

Customer service satisfaction (CSS)
Customer Care
- Monitor TA Team to deliver good customer service
- Maintain and improve customer service at centre
- Handling requests and complaints
- Customer service satisfaction follow Up
- Monitor pass/fail rate

Training and Development
- Conduct Workshop/Training for TA
- Suggest courses to Academic/HO
- TA Development

Centre operations
Property management
- Maintain the building (office, classrooms, corridors, lobby, stairs, lifts, WCs, etc) in proper conditions: tidy, clean and safe;
- Maintain all facilities and equipment in proper conditions: clean, safe and workable;
Staff supervising
- Observe/monitor to make sure TA’s performance is accurate and professional;
- Monitor to make sure TAs follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Arrange staff working schedule

Inventory
- Responsible for appropriate forecast and ordering of books and materials for centre use

Course administration
- Before a class start: classroom, teacher, TAs, books, CDs, POS, resources;
- During the course: class visit, callings, tests, resources, survey, results, telesales

Marketing
- Prepare and organize all ELT activities for students at centre
- Support all local marketing events at centre

TA management
Teaching Assistant recruitment
- Forecast TA
- Recruitment process
- Induction
Scheduling
- Scheduling (Class/Substitution/Supervision/Level Testing)
- Supporting Tasks
- Taking class when requested
- Cover absent TA/absent Level Tester when requested
- Arrange right TA for right class
- Smart Scheduling
Remuneration
- TA Salary/Scale raise
- Contract
- Loyalty Award
- Excellent Award
- Leave and Termination
TA Performance management
- Observation: conduct, corrective action
- Performance Appraisal
- Disciplinary Process
- Social/Motivation activities

Yêu cầu công việc

 Prefer 03 years working experience in foreign company and in service product
 Prefer working experience in an educational organisation
 University / College graduated
 Ability to work independently and as part of a team
 Fluent in both English and Vietnamese
 Leadership/ownership
 Management skills
 Team building and Communication skills
 Problem solving skills
 Training and coaching skills
 Well-organised and detail management
 Ability to work independently and as a part of the team

Quyền lợi được hưởng

Competitive salary
Premium Healthcare card
14 days full paid leave

Địa điểm làm việc

146 Nguyễn Đình Chiểu, Phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh - Quận 3 (Hồ Chí Minh)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Cao Đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

3 - 4 năm

Trung tâm tiếng Anh ILA Việt Nam
Giáo dục/Đào tạo/

146 Nguyễn Đình Chiểu, Phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh

Xem email của Nhà Tuyển Dụng

Xem số điện thoại của Nhà Tuyển Dụng

http://www.ilavietnam.edu.vn/

>500 nhân viên

ILA Vietnam là một công ty hoạt động trong lĩnh vực giáo dục và đào tạo tiếng Anh có vốn sở hữu nước ngoài, chuyên cung cấp các chương trình học và dịch vụ bao gồm: Chương trình giảng dạy Anh ngữ dành cho trẻ em và người lớn Chương trình luyện thi các kỳ thi quốc tế Chương trình đào tạo giáo viên Đào tạo doanh nghiệp Trung Tâm Du Học ILA Năm 2016, ILA có hơn 40.000 học viên đang theo học tại tất cả các trung tâm ở thành phố Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Hải Phòng, Bình Dương, Biên Hòa và V...

Chat