Tải app JobsGO

Thư Ký Kiêm Lễ Tân (Admin Assistant Cum Receptionist)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Thư Ký Kiêm Lễ Tân (Admin Assistant Cum Receptionist) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    19/04/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Ton Duc Thang Street, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    The Receptionist cum Admin Assistant Asia position will report directly to Admin Supervisor, Asia and work at Asia Head office in HCMC, Vietnam. She will be responsible for:

    A. Receptionist Task:

    - Manage all the reception jobs of guest visit, incoming calls, mails, scans.
    - Supervise housekeeping & office facility cleanliness.
    - Monitor and maintain office supplies, stationary, photocopy machines, printers and monthly motorcycle parking application.
    - Handle meeting room reservations and meeting equipment support.

    B. Administrative Assistant:

    - Support the organization of internal events.
    - Support paper work process for work permit/visa/residence cards by follow up with translation center for Vietnamese translation and local legalization/notary.

    - Manage all business travel reservations: for 25 Headcounts
    + Flight ticket booking
    + Hotel booking: in coordination with BD Assistant
    + Travel visa: in coordination with BD Assistant
    + Business trip expenses claims: check & collect for all Asia HO employees

    - Office Management:
    + Handle Office rental payment process quarterly
    + Monitor and manage all office expenses and payment (internet, electricity, phone bill)

    - Lease cars & drivers:
    + Handle lease contracts directly with corporate supplier: up to 10 cars and more as requested, includes contract submission, monthly time-sheet check & payment process, driver interviews

    + Monitor driver and car when users are on vacation.

    - Guest Visits to Asia HO:

    + Support to book hotel booking, tea-break preparation, restaurants booking, transportation support, visa letter application for guests visit

    + Coordinate with BD Assistant for guests visit to BD team

    - Support to raise PR & purchase small IT items (mouse, keyboards, phone, etc) according to IT department advice

    Working Location: Saigon Trade Center, 37 Ton Duc Thang, District 1 (Nguyen Du St.), HCMC

    Yêu cầu công việc

    • Bachelor Degree in Administration or relevant
    • At least 2 years of experience in an MNC working environment as receptionist cum office admin
    • Fluent English and Vietnamese, knowing French (oral and written) is a plus
    • Excellent communication and planning skills
    • Customer oriented, dedicated and team work
    • Honest, reliable, likable and integrity
    • Good skill of MS office

    Quyền lợi được hưởng

    - Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...

     - Healthcare for you and your family

     - Training opportunities

    Công ty TNHH Guyomarc'h Việt Nam
    Tham gia vào đại gia đình

    Công ty TNHH Guyomarc'h Việt Nam

    Kinh doanh, Sản xuất/Vận hành sản xuất

    Chèm, Thụy Phương, Từ Liêm, Hà Nội

    >500 nhân viên

    Công ty TNHH Guyomarc'h Việt Nam là một chi nhánh của tập đoàn INVIVO NSA VIỆT NAM hoạt động trong năm lĩnh vực sản xuất thức ăn hỗn hợp hoàn chỉnh cho gia súc, gia cầm, thủy sản;... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume