Quận Hà Đông 14/04/2024 Thỏa thuận
Đống Đa 31/03/2024 10 - 12 triệu VNĐ
Quận Long Biên 04/04/2024 15 - 25 triệu VNĐ
Quận Nam Từ Liêm 19/04/2024 Thỏa thuận
Quận Cầu Giấy 25/04/2024 6 - 9 triệu VNĐ
Quận Hai Bà Trưng 06/04/2024 10 - 16 triệu VNĐ
Quận Nam Từ Liêm 07/04/2024 Đến 12 triệu VNĐ
Quận Hai Bà Trưng 12/04/2024 30 - 40 triệu VNĐ
Quận Hà Đông 18/04/2024 15 - 20 triệu VNĐ
Hà Nội 18/04/2024 10 - 15 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
04/04/2018
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
3 - 4 năm
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
⇒ Hà Nội
Việc làm Hà Nội- Daily Manage, Maintain, and Troubleshoot customer’s IT infrastructure (Servers, Storage, Backup, Network, PCs…).
- Onsite/Offsite Customer Support.
- Documentation (Report, Parameter Sheet, Manual, etc...) and report to customer.
- Manage maintenance team member’s schedule, activities (5 persons).
- Manage operation and maintenance quality.
- At least of 3 years’ experience in corporate systems environment with a wide variety of Information Management systems, networks and technologies required.
- At least of 3 years’ experience in enterprise server administration.
- Proven skills of Server/Storage Hardware & Software. Good knowledge, experience implement equipment of Dell, HP, Lenovo, IBM…
- Good knowledge, experience about implement and troubleshooting skill related technologies
o Virtualization (VMWare, Hyper-V…)
o Windows server system 2008, 2012 and 2016
o Backup (Veritas, ArcServe UDP…)
o Management, etc.
- Experience in implementing and administrating Active Directory, File Server (Share/DFS/Backup), Antivirus Management (Kaspersky, Symantec, TrendMicro…), WSUS, security software (JP1, IP Guard) etc…
- Knowledge of related technology (Mail, Web, Database, Security, etc…)
- Experience of related application products, SQL Server Management.
- Knowledge and experience of Cloud Service (AWS, Azure, O365, etc…), Linux system.
- System, Networking & Security Certified is an advantage (MCSA; MCSE; MCITP; CEH; CCNA; VCP etc.)
- Good skill and experience for troubleshoot problem relate to PC and server.
- Documentation, Communication and Reporting Skills
- Basic business knowledge, manner, and mind
- Professionalism and Integrity
- Persistence and Ingenuity
- Sense of Responsibility
- Good communication with customers, coworkers and partners.
- Good English skill (listening, speaking is mandatory) to communicate well with coworkers, customer.
- Strong motivation for getting customer satisfactions.
- Honest, punctual, cheerful.
L4A-10,11 Vincom Center, 72 Le Thanh Ton St., District 1, Ho Chi Minh City, S.R. Vietnam
>500 nhân viên
NTT là một tập đoàn viễn thông Nhật được thành lập năm 1952. Với dịch vụ công nghệ thông tin chuyên nghiệp, NTT đã giành được sự tin tưởng của khách hàng cũng như nhiều giải thưởng... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi