Service Desk Engineer

  • Mức lương: Thỏa thuận

  • Thời hạn: Đã hết hạn

Việc làm đã tạm dừng đăng tuyển!
Answer incoming calls and log all customer questions and issues accurately and efficiently into ticketing system; Troubleshoot hardware, software and network related issues; Provide restorative or maintenance actions to resolve end-user issues;
Thông tin nhà tuyển dụng
Công ty TNHH Pentalog Việt Nam

50-100 nhân viên

Hà Nội , Quận Cầu Giấy

Pentalog được thành lập năm 1993 hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ tin học, Pentalog là doanh nghiệp hàng đầu về gia công phần mềm offshore ở châu Âu với tổng số cộng tác viên lên tới 800 người ở Romania, M... Xem thêm

Địa điểm làm việc:

Hà Nội , Quận Cầu Giấy - (Hà Nội)

Ngành nghề:

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu):

Đại Học

Tính chất công việc:

Toàn thời gian

Yêu cầu kinh nghiệm:

2 - 5 năm

Mô tả công việc:

- Answer incoming calls and log all customer questions and issues accurately and efficiently into ticketing system;
- Troubleshoot hardware, software and network related issues;
- Provide restorative or maintenance actions to resolve end-user issues;
- Assist with defining and documenting knowledge base articles;
- Assist with special project work as needed;
- Escalate problems to the next level of support when necessary;
- Consistently meet or exceed requirement performance criteria.

Yêu cầu công việc:

- Basic IT knowledge in:
- OS: Windows 2000/XP/Seven/8/10, Windows 2003/2008/2016 Server (ActiveDirectory). 
* Knowledge of: Linux/Unix;
* Represents an advantage:
- Networking: OSI, TCP/IP, Ethernet/Fast Ethernet, Routing, Wireless LAN, VLAN, VPN;
- Protocols: DHCP, DNS, LDAP, SNMP, SMTP, POP3, IMAP;
– Security: Antivirus, Firewall, IPSec, LAN & WLAN Security;
- Excellent troubleshooting capability;
- Previous successful customer service experience is considered an advantage;
- Sound judgment and decision making skills;
- Strong analytical, technical, problem solving and organizational skills;
- Process and procedure oriented;
- Strong written and oral communication skills;
- Team player, self-motivated, organized, detail oriented and able to handle changing priorities;
- Able to communicate problems/issues to customers in a non-technical manner;
- Proficiency in English languages; French language proficiency is a plus.

Quyền lợi được hưởng:

- Develop career within an international group;
- Opportunities to train and work in Europe & some countries in Asia;
- Interesting salary and bonus (including annual bonus + Tet bonus);
- Social/Medical Insurance following Vietnamese Laws;
- Private Personal Health Insurance every year;
- Free foreign languages courses (English and French) at Company;
- Team building: quarterly;
- Activities: Events, party, Football club, game club, ping pong club…;
- Tea & Coffee: Private & all day;
- Working days: From Monday – Friday (8h/day).

Việc làm đề xuất cho bạn
Việc làm theo ngành nghề
Menu