Tải app JobsGO

Senior Supervisor Reservation & Communication Agent - Giám Sát Nhân Viên Đặt Phòng

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Senior Supervisor Reservation & Communication Agent - Giám Sát Nhân Viên Đặt Phòng đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    27/09/2022

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Hoàn Kiếm

    Mô tả công việc

    o Ensures consistent delivery of personalised service when answering all incoming and outgoing calls with proper telephone etiquette and a calm demeanor.

    o Be confident in answering questions regarding hotel’s offerings, guest room features and emergency protocols.

    o Be the champion of the hotel’s offerings and local city’s culture and heritage by providing Concierge service including but not limiting to recommending and arranging reservations for dining, attractions and Capella Curates.

    o Assists in transferring inter-department and guest calls efficiently and accurately to ensure a smooth communication. Periodically update directory to ensure accurate information.

    o Receives and log messages for guests and colleagues under the appropriate system and ensure timely delivery of message to them.

    o Logs and organise wake-up call requests under the appropriate system and provide timely wake-up call service. Coordinate with the relevant department for special requests.

    o Operate telephone switchboards and systems to advance and complete connections, including those for local, long distance, pay telephone, mobile, person-to-person, and emergency calls.

    o Effectively communicate with all departments for guest requests and ensures that proper recording of requests are logged in the appropriate system (e.g. KnowCross).

    Yêu cầu công việc

    - More than 3 years of experience working in a related position at 3 & 4 star hotel resorts or more.

    - Good leadership and team management skills

    - Ability to communicate, train, solve problems, handle situations quickly

    - Work pressure

    Quyền lợi được hưởng

    - Competitive salary

    - Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary

    - Enjoy monthly service fee with high rate

    - Be rewarded on Holidays, New Year and special occasions of the year

    - 13th month salary bonus according to revenue

    - Participate in periodic team bonding activities

    - To develop career in a dynamic and professional international working environment

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume