Tải app JobsGO

Senior Customer Support
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 8 - 14 triệu VNĐ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Senior Customer Support | Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    23/04/2022

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Dưới 4 năm

    Yêu cầu độ tuổi

    23-35 tuổi

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh Tiếng Việt Tiếng Việt

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 602/45G Điện Biên Phủ, Phường 22, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh 700000

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    JOB TITLE
    Customer Support Executive | Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

    About DigiUni Vietnam

    DigiUni is a fast growing educational center based in Ho Chi Minh city, driving education in IT & Digital sectors. We provide a well-rounded full course into coding with languages like Python, HTML, Javascript and others for children and young adults; graphic design; digital marketing; business analytics as well as short training courses in copywriting, Excel and Word.


    ]JOB DESCRIPTION
    • Greeting customers and providing all the needed info like booklets, brochures
    • Answering hotline calls/inbox chat messages within the set response time
    • Maining reporting system related to contracts, groups, school class feedback system
    • Issuing customer receipts and processing scans of contracts submitted by sales department
    • Collecting payments via POS/mPoS based on sales team request
    • Collecting attendance reports of students & arranging schedule with Program Director and teaching department
    • Maintaining positive & sustainable relationships with current customers (parents & students) for re-enrollments.
    • Being the all-in-one contact point for customers to contact as well as handling all queries/problems/issues to increase customers’ satisfaction.
    • Managing retention and student customer satisfaction

    Yêu cầu công việc

    - College Degree or University Student (this is a full-time position, 44 hours per week)

    - Fluent in Vietnamese and intermediate or higher level of English

    - Proven experience/knowledge and high interest as a Client Relationship oriented person

    - Problem-solving skills & attitude

    - Excellent communication skills

    - Aptitude for fostering positive relationships with current customers and new customers

    - Customer-oriented mindset

    Quyền lợi được hưởng

    BENEFITS

    - Base salary: 8,500,000 VND (Gross/month) + monthly bonus for renewal KPI

    - Company Laptop Provided

    - Young and foreign working environment

    - On-going professional development & training programs

    - Support from an experienced and dedicated management team

    - 13th month salary & social insurance as per the law requirements

    If you are interested, please apply at hr@digiunivietnam.com

    Công Ty TNHH Digital University
    Tham gia vào đại gia đình

    Công Ty TNHH Digital University

    Giáo dục/Đào tạo

    602/45G Điện Biên Phủ, Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

    20-50 nhân viên

    Về Digi Uni Vietnam Digi Uni là trung tâm giáo dục về công nghệ thông tin và digital cho giới trẻ có trụ sở tại Thành Phố Hồ Chí Minh. Chúng tôi cung cấp các khóa học đầy đủ về lập... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume