Tải app JobsGO

Sales Support Officer

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 9 - 15 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Sales Support Officer đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    06/02/2018

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 5 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 202, đường Hoàng Văn Thụ, Phường 09, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • Follow up regular order and promptly report to Sales whenever irregular issues arise.
    • Make forecast, order regular products ensure on time delivery and report to sales/sales champion promptly
    • Follow up stock of regular order such as expire date, slow moving stock then notice for sales promptly
    • Support Sales all tasks such as sending goods information, samples and other works related to selling goods when Sales team are on field.
    • Coordinate with Supply Chain: Master data & Planning, Purchase Order, Import/Export, Sales Order Delivery to ensure effective order process & management
    • Supports Sales to complete all New Product (MSDS), New Customer and New Vendor forms then get approval from Business Manager before sending to Supply Chain
    • Coordinates with Regulatory team to complete product material literature requirements in order to re-proclaim for old products
    • Prepare Sales contract but is not limited to translations into English-Vietnamese
    • Update contract pricing when provided by the sales team as required
    • Assist to welcome visitors, suppliers or to organize workshops/ seminars
    • Other activities as may be assigned by line manager.

    Yêu cầu công việc

    • Bachelor’s Degree in Foreign Trade/ Business Administration or related majors
    • 3 to 5 years-experience in sales admin/ sales support/ customer care in manufacturing/ distribution industry
    • Knowledge of CRM/ SAP system including in-depth understanding of data structure
    • Fluent in English – writing and speaking
    • Structured and mature
    • Capability to master new areas of knowledge and skills rapidly
    • Ability to work independently and as part of a team
    • Excellent project and time management skills
    • Meticulous attention to detail
    • Ability to organize workload and the capacity to execute multi-task
    • Ability to work flexibly, quickly and accurately to tight deadlines.

    Quyền lợi được hưởng

    - Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...
    - Healthcare for you and your family
    - Training opportunities

    Công Ty TNHH Brenntag Việt Nam
    Tham gia vào đại gia đình

    Công Ty TNHH Brenntag Việt Nam

    Kinh doanh, Sản xuất/Vận hành sản xuất

    202, đường Hoàng Văn Thụ, Phường 09, Quận Phú Nhuận, TP Hồ Chí Minh

    100-200 nhân viên

    Công ty TNHH Brenntag Việt Nam cung cấp các thành phần và dịch vụ công nghiệp. Nó phục vụ cho thực phẩm và nước giải khát, chăm sóc cá nhân, chất phủ, cao su, nhựa và polymer, thủy... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume