Tải app JobsGO

Sales Staff

  • Hết hạn trong 15 ngày nữa
  • Mức lương Từ 10 triệu VNĐ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    12/09/2023

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Địa điểm làm việc

    23 Đường số 1, phường 26, Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh - Việc làm tại Quận Bình Thạnh , Việc làm tại Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    Job Description for sales staff:

    • B2B sales on industrial products.
    • Builds business by identifying and selling prospects; maintaining relationships with clients.
    • Handling existing and potential customer. Find new customers. Develop more business.
    • Achieve sales target set by management and set by yourself.
    • Conduct sales planning and follow up in line with company sales targets, objectives and strategies.
    • Sells products by establishing contact and developing relationships with prospects; recommending solutions.
    • Maintains relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
    • Identifies product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
    • Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
    • Maintains quality service by establishing and enforcing organization standards.
    • Maintains professional and technical knowledge by attending training course; educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; benchmarking state-of-the-art practices; participating in professional societies.
    • Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
    • Work closely with other departments in company, e.g. operations and accounting to provide a satisfying service to our customers.
    • Make planning for delivery cargo to customer on time.

    Yêu cầu công việc

    Requirement:

    • Man or woman.
    • Language: Vietnamese and English
    • Good oral & written communication skill in English
    • Graduated in Technology, Foreign Trade, Business Administration or Economic.
    • Good at computer skill: using internal system & other (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint..)
    • Ability to observe, analyze & solve problem
    • To be able to work in independence
    • Team work and hard working.
    • Good communicate skill, Planning skill. Able to work under pressure.

    Quyền lợi được hưởng

    • High salary and commission.
    • Training oversea (for Manager level if needed).
    • Annual bonus, 13th Salary, incentive bonus...
    • Social Insurance, Accident Insurance, Health checking every year.
    • Social Activities, Outing Trip, Year End party
    • Working time: 5 days per week, Office closed on Saturday and Sunday.
    Công ty TNHH M.V Liên Minh
    Chào đón bạn đến với

    Công ty TNHH M.V Liên Minh

    Kinh doanh, Sản xuất/Vận hành sản xuất

    HCM: Số 23-25 đường số 1, cư xá Chu Văn An, F. 26, Q. Bình Thạnh, Tp. HCM
    Hà Nội: C51-30 Geleximco Lê Trọng Tấn, Phường Dương Nội, Quận Hà Đông, Hà Nội

    20-50 nhân viên

    Công ty TNHH M.V Liên Minh được thành lập vào năm 2003. Công ty hoạt động với tư cách là thành viên của Leonhard Kurz Stiftung & Co KG, công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất foil ép nhiệt và các cô...

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume