Quận 7 19/04/2024 Từ 20 triệu VNĐ
Hóc Môn|Phú Quốc 31/03/2024 Từ 15 triệu VNĐ
Thủ Đức 06/04/2024 9 - 11 triệu VNĐ
Quận 10 17/04/2024 7 - 11 triệu VNĐ
Thủ Đức 25/04/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Thủ Đức 28/03/2024 Thỏa thuận
Quận 12 30/03/2024 7 - 13 triệu VNĐ
Quận 1 30/03/2024 7 - 9 triệu VNĐ
Thủ Đức 11/04/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Quận 7 17/04/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
04/02/2021
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
⇒ 35 Bến Vân Đồn, Phường 12 (Quận4), Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh
Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 4- Maintaining and updating supplier, sales, and customer records.
- Preparing and filing sales contracts and agreements.
- Following and tracking the sales department's budget and commissions.
- Keeping track of the sales team's communication with customers.
- Liaising with other departments on administrative matters of mutual importance.
- Performing research toward identifying potential sales leads and pitches.
- Supporting Sales team as tasks arising
- College graduate as minimum
- English proficiency is required, other language skill is a plus
- Computer literacy, especially MS Office is required
- Experience in Sales Admin, customer support. Experience in software, logistics, supply chain is a plus
- Excellent communication skills: problem solver, flexible and detail-oriented.
- High sense of responsibility, professionalism, agility, enthusiasm.
- Attractive base and incentive income based on performance with a clear sales target.
- Sponsored lunch, parking, official 5 working days per week with flexible time
- Fast-track career with Bi-annual Performance Reviews
- Employee Stock Options Plan (ESOP) for outstanding talents
- Company outings and monthly team activities
- Working in a friendly and supportive environment, where you are trusted and empowered
- Working with a dynamic and talented team who have worked in global tech giants
Tòa nhà HCMCC, số 381 Đội Cấn, phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội.
20-50 nhân viên
Thành lập năm 2015, Abivin cung cấp giải pháp Tối ưu Chuỗi cung ứng cho các công ty trong nhiều lĩnh vực: Nhà sản xuất, Nhà phân phối, Nhà bán lẻ, Nhà cung cấp dịch vụ Logistics... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi