Tải app JobsGO

Quản Lý Văn Phòng (Office Manager)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Quản Lý Văn Phòng (Office Manager) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    09/11/2018

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    4 - 5 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 41,34 Street, An Phu Ward , District 2, Ho Chi Minh City

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • Point person for maintenance, mailing, shipping, supplies, equipment, bills and errands.
    • Organize and schedule meetings and appointments, manage executives’ schedules, calendars and appointments.
    • Responsible to develop, implement, organize and maintain office policies, operations and procedures by ensuring office operations and procedures are organized, correspondences are controlled, filing systems are designed and implemented, establish and monitor procedures for record keeping, supply requisitions are reviewed and approved and that clerical functions are properly assigned and monitored.
    • Ensure security, integrity and confidentiality of data.
    • Ensure office efficiency is maintained by carrying out planning and execution of equipment procurement, layouts and office systems.
    • Analyze and monitor internal processes.
    • Coordinate with IT department on all office equipment.
    • Manage relationships with vendors, service providers and landlord, ensuring that all items are invoiced and paid on time.
    • Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease.
    • Provide general support to visitors.
    • Responsible for creating PowerPoint slides and making presentations.
    • Assign and monitor clerical, administrative and secretarial responsibilities and tasks among office staff.
    • Perform review and analysis of special projects and keep the management properly informed.
    • Responsible for recruiting staff for the office and providing orientation and training to new employees.
    • Evaluate and manage staff performance.
    • Ensure top performance of office staff by providing them adequate coaching and guidance
    • Responsible for ensuring office financial objectives are met by preparing annual budget for the office, planning the expenditures, analyzing variances and carrying out necessary corrections that may arise.
    • Participate actively in the planning and execution of company events.
    • Handle customer inquiries and complaints.
    • Manage internal staff relations.
    • Maintain a safe and secure working environment.
    • Other additional tasks as assigned by Board of Directors.

    Yêu cầu công việc

    • Preferably educated to degree level or equivalent with certification in business administration/ Management.
    • At least four to five years of proven office management, administrative or assistant experiences.
    • Experienced in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and able to work independently with little or no supervision.
    • Attention to detail and problem solving skills
    • Excellent written and verbal communication skills
    • Strong organizational and planning skills
    • Proficient in MS Office
    • Knowledge of accounting, human resources management, data and administrative management practices and procedures as added advantage.
    • Computer skills and knowledge of office software packages
    • strong leadership background
     

    Quyền lợi được hưởng

    - Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...
    - Healthcare for you and your family
    - Training opportunities

    Công Ty Tnhh Kỹ Thuật Taz
    Tham gia vào đại gia đình

    Công Ty Tnhh Kỹ Thuật Taz

    Những gì chúng tôi làm là. Chúng tôi thiết kế, cung cấp và lắp đặt, dịch vụ và bảo trì Hệ thống phòng cháy chữa cháy và các sản phẩm được thiết kế để bảo vệ rủi ro cao, nguy cơ thách thức cao từ hỏa hoạn.

    Số 2 Đường 2, Khu Nhà Ở Vạn Phúc 1, Khu Phố 5, Phường Hiệp Bình Phước, Thành phố Thủ Đức

    20-50 nhân viên

    TẦM NHÌN
    Với mong muốn cải tiến liên tục và không ngừng tìm kiếm các tiêu chuẩn ưu việt, chúng tôi đặt mục tiêu trở thành công ty dẫn đầu, và là sự lựa chọn hàng đầu của khách hàng... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume