Tải app JobsGO

Quản Lý Tòa Nhà

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Quản Lý Tòa Nhà đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    12/11/2020

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 5 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 801 Nguyễn Văn Linh, Tân Phú, Quận 7, Ho Chi Minh City

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 7

    Ngành nghề

    Mô tả công việc

    • Calculate revenue, operating expenses, management cost, parking fee for each project.
    • Select prestigious building management unit (if any) with a reasonable management fee.
    • Good customer service and ensure customers’ satisfaction.
    • Ensure that the operating expenses for buildings do not exceed budgets approved by BOD
    • Ensure high standard of services of Security, Cleaning, Landscape, Pest Control, etc
    • Ensure that the technical equipment in the building is operated in accordance with the manufacturers’ standard
    • Ensure proper operation of the building in accordance with the law
    • Ensure the overall beauty of the buildings.
    • Save energy, water and other extra costs.
    • Control services in a building such as parking lot, swimming pool, community room, children's play room, Gym room, etc. and ensure high-end utility for residents.
    • Control leased companies such as banks, restaurants (if any), other services to make sure they follow the standard of the building related to fire prevention and fighting, safety, general beauty, high-end services ...
    • Buy full insurance for the building at a reasonable cost.
    • Prepare for establishment of the Management Board and for handover to the Management Board
    • Assist and coordinate with related departments for company’s events.
    • Carry out assigned duties from superiors.

    Yêu cầu công việc

    • Bachelor, Postgraduate (Business administration, restaurant, economics)
    • Minimum05 years (Building/High-end apartment management, project management) and at least 2 years as assistant Property manager
    • Good English communication skills, Chinese speaking fluently is a plus
    • Experience in Real Estate, Hotel, Restaurant
    • Human Management, good at problem solving and project management.

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year
    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    - Dynamic and sociable working environment.

    Công Ty TNHH Phát Triển Phú Mỹ Hưng
    Chào đón bạn đến với

    Công Ty TNHH Phát Triển Phú Mỹ Hưng

    Bất động sản

    Lầu 10, Cao ốc Lawrence S. Ting, 801 Nguyễn Văn Linh, P. Tân Phú, Q7, HCM

    >500 nhân viên

    CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN PHÚ MỸ HƯNG (tên cũ là Công ty TNHH Liên Doanh Phú Mỹ Hưng) được thành lập ngày 19/5/1993, là liên doanh giữa 2 công ty:
    - Công ty TNHH Một Thành Viên Phát... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume