Tải app JobsGO

Quản Lý Hàng Hóa Lưu Kho - Quản Lý Nhà Phân Phối Và Kho Vận (Inventory Management - Distributor & Warehouse Management)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 15 - 25 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Quản Lý Hàng Hóa Lưu Kho - Quản Lý Nhà Phân Phối Và Kho Vận (Inventory Management - Distributor & Warehouse Management) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    13/01/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 5 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Đồng Khởi, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    - As an Inventory Manager, you'll need to:
    - Devise ways to optimize inventory control procedures
    - Inspect the levels of business supplies and raw material to identify shortages
    - Ensure product stock is adequate for all distribution channels and can cover direct demand from customers
    - Record daily deliveries and shipments to reconcile inventory
    - Use software to monitor demand and document characteristics of inventory
    - Place orders to replenish stock avoiding insufficiencies or excessive surplus
    - Analyze data to anticipate future needs
    - Evaluate suppliers to achieve cost-effective deals and maintain trust relationships
    - Collaborate with warehouse employees and other staff to ensure business goals are met
    - Report to upper management on stock levels, issues etc.

    Yêu cầu công việc

    - Education: BSc/BA in Business Administration, Logistics, Finance or a related field; MSc/MA/MBA is a plus
    - Proven experience as inventory manager or similar position
    - Working knowledge of inventory management software (e.g. ERP)
    - Excellent knowledge of data analysis and forecasting methods
    - Ability to accurately track inventory and create reports
    - An analytical mind with strong math skills
    - Excellent organizational and planning skills
    - Reliable and trustworthy; Analytical mind with problem-solving aptitude
    - Organizational and leadership skills
    - Outstanding communication and interpersonal abilities
    - English: TOEIC +700 (fluent verbal and written in communication, reporting and planning)
    - Relevant qualifications (e.g. CPIM) will be a plus

    * Working hours
    - Monday to Friday: 08:00 to 17:30; Lunchtime: 12:00 - 13:00

    Quyền lợi được hưởng

    Having chances to get attractive company bonus every month/year
    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    - Dynamic and sociable working environment.

    Công ty TNHH XNK Liên Thái Bình Dương
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công ty TNHH XNK Liên Thái Bình Dương

    Kinh doanh

    Tầng 3, Opera View Tower, 161 Đồng Khởi, Quận 1, Tp.HCM

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume