Tải app JobsGO

Quản Lý Điều Hành (Administration Manager)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Quản Lý Điều Hành (Administration Manager) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    03/07/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 4 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 72 Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    1. Set standards, regulations for office and office supplies
    + Develop regulations/procedures regarding office security and office services
    + Provide administration guideline & monitoring to other sales offices where appropriate (cleaning, security service and leasing office)
    2. Manage the provision of daily office services.
    + Supervise the provision of office services to the offices and factories
    - Reception
    - Office security and office cleaning
    - External courier and parcel service
    - Stationery ordering and monitoring
    - Office equipment maintenance
    - Travel arrangements
    - Manage office and residential/house leases.
    + Enhance the level of office services as and when applicable
    3. Manage the provision of tools of trade for staff
    + Provide, track movement and update tool of trade database of cars, phone, taxi, office accommodation etc.
    4. Forecast Administration budget accurately and manage to avoid shortfall
    + Forecast Admin budget
    + Monitor expenses and/or budgets, highlight areas of concern to HR Director
    + Identify potential savings and drive initiatives to materialize it
    5. Plan and manage office relocation/renovation when necessary
    + Lead the office renovation project from planning, bidding for design and construction to completion

    Yêu cầu công việc

    Bachelor's degree
    Good English
    Good computer skills in a Microsoft Windows environment
    3 years experience in administration or service sectors at management level
    Good negotiation and organizing skills
    Able to manage time while performing multi-tasks
    Have customer service orientation, actively looking for ways to provide good services

    Quyền lợi được hưởng

    Good salary & compensation package

    On the job training & high performance training program

    Shuttle bus to factory

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume