Tải app JobsGO

Quản Lý Dịch Vụ Khách Hàng (CRM Manager)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Quản Lý Dịch Vụ Khách Hàng (CRM Manager) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    03/05/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 5 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    - Building and maintaining relationships with clients and key personnel within customer companies
    - Constructing accurately Customer Porfolio and analyze statistics and compile accurate reports
    - Updating the CRM data and ensuring account managers are aware of changes within clients
    - Leading activity of Non buying activation during the year
    - Build Customer Loyalty Program (Accumulate points, Classify cards, ..)
    - Review and build new Customer Service / Post-sales policy, and participate in Canvassing Programs
    - Lead Customer Satisfaction activity to evaluate each store's service level
    - Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution
    - Alerting the sales team to opportunities for further sales within key clients
    - Examine Customers’ Behavior to determine customer development programs align with business strategy
    - Set a clear mission and deploy strategies focused towards that mission
    - Keep accurate records and document customer service actions and discussions
    - Monitoring company performance against service level agreements and flagging potential issues.
    - Liaising with internal departments to ensure client needs are fulfilled effectively.

    Yêu cầu công việc

    * Knowledge of:
    - Management mothed and technique
    * Skills (Ability to):
    - Ability to be flexible and work in a team environment, whilst showing initiative
    - Strong client-facing and communication
    - Customer service orientation
    - Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
    - Ability to work independently and under minimal supervision
    - Good command of English (especially speaking)
    - Ability to think strategically and to lead
    - Good interpersonal and communication skills.
    * Other special requirements (if any):
    - The ability to maintain calm under pressure
    * Personality (Optional) 
    - Initiative and friendly characters
    - Powerful communicator.

    Quyền lợi được hưởng

    - Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...
    - Healthcare for you and your family
    - Training opportunities

    Công Ty TNHH Mắt Việt Group
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty TNHH Mắt Việt Group

    Kinh doanh, Bán hàng

    SH1-08, 153 Nguyễn Cơ Thạch, Khu Đô Thị Sala, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh

    Mắt Việt tự hào là chuỗi bán lẻ kính mắt chính hãng lớn nhất tại thị trường Việt Nam từ năm 1989. [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume