Quản Lý Bán Hàng (Sale Manager Leisure)

  • Hết hạn trong 5 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
Mô tả công việc

- Identify customer potential by qualifying business needs
- Initiate the sales process by understanding customers’ requirements and offering consultative hotel solutions for meeting and events requirements
- Establish and maintain strong relationships with Internal and External Customers through ongoing telephone and written communication
- Close sales by building rapport, explaining product and service capabilities, as well as overcoming objections and/or offering alternative solutions, payment of contracted services.
- Achieve individual booked revenue quotas
- Participate in hotel presentations and training programs to maintain an updated product knowledge and sales skills
- Update and maintain sales information records, including account reports, events, history reports, traces, and general account information
- Use sales systems and applications to enter data and/or process information regarding leads and hotel bookings
- Document sales activities through lead and call reports
- Answer incoming calls in a prompt and courteous manner
- Complete special projects as required
- Maintain relationships with Hotel Sales staff, in order to ensure effective follow up and communication between customers and the Sales team, in order to produce a positive buying decision which positively impacts the group revenue and profitability of the hotel as well as to improve and maintain up to date knowledge of hotel property and product
- Maintain relationships with Brand Representatives, in order to improve, maintain and gather up to date knowledge of existing Hotels, New Development, processes and procedures to share with customers in order to impact a positive buying decision and revenue production
- Maintain relationships with Group Clients and Customers, in order to communicate information which will influence and impact a positive buying decision
- Maintain relationships with competitors, in order to stay informed of competitive strategies and business conditions and develop alternative strategies to counteract and influence customer buying decisions to be more favorable for the hotel

Yêu cầu công việc

- Self-starter, well-organized, extremely detail-oriented and an assertive team player, willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive
- Excellent time management and organizational skills
- Ability to manage multiple priorities, work well under pressure and effectively handle concurrent demands to prioritize responsibilities
- Ability to work independently with minimal supervision
- Absolute discretion and confidentiality regarding sensitive information

Quyền lợi được hưởng

- Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...

- Healthcare for you and your family

- Training opportunities

Địa điểm làm việc

53 Tân Trà, Hoà Hải, Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng 550000 - Đà Nẵng (Đà Nẵng)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Cao Đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

2 - 3 năm

53 Tân Trà, Hoà Hải, Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng 550000

Xem email của Nhà Tuyển Dụng

Xem số điện thoại của Nhà Tuyển Dụng

http://empiregroup.vn/

>500 nhân viên

Tập đoàn Empire tiền thân là công ty TNHH cổ phần đầu tư phát triển và xây dựng Thành Đô được thành lập từ năm 1992, hoạt động trên các lĩnh vực đầu tư bất động sản, đầu tư tài chính, đầu tư dịch vụ vui chơi giải trí. Là một trong những công ty tư nhân đầu tiên được thành lập trong thời kỳ đổi mới dưới mô hình Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn từ năm 1992 tại Hà Nội, Công ty cổ phẩn đầu tư phát triển và xây dựng Thành Đô đã khẳng định được thương hiệu và vị thế của mình trong lĩnh vực xây dựng và phát...

Chat