Quảng Nam 10/04/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Huyện Núi Thành 10/04/2024 Thỏa thuận
Quảng Nam 13/04/2024 Thỏa thuận
Quảng Nam 18/04/2024 10 - 30 triệu VNĐ
Quảng Nam 18/04/2024 10 - 15 triệu VNĐ
Quảng Nam 18/04/2024 18 - 22 triệu VNĐ
Điện Bàn 20/04/2024 Thỏa thuận
Điện Bàn 23/04/2024 Thỏa thuận
Hội An 27/04/2024 20 - 30 triệu VNĐ
Hội An 27/04/2024 8 - 12 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
27/12/2021
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
2 - 3 năm
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
- In order to provide customers with more than expected service, keep up to date with all the information about the hotel's products and facilities, and provide prompt and accurate information to customers' inquiries.
- Have a wealth of knowledge of communication equipment and can take the necessary steps to operate in an emergency.
- All calls are answered before the bell rings three times or less.
- In accordance with the hotel's regulations and procedures, customers receive their messages efficiently and timely.
- Service complaints are forwarded to the manager so that necessary actions can be taken; Suggest improvements if necessary.
- Ensure that customers are properly charged for their telecommunications equipment (telephone, Internet, etc.).
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggestions focus on improving customer service.
- Answer all calls in the room and forward the request to the appropriate department
- Allows external telephone and fax messages to get transfered room
- If necessary, perform any other tasks related
- In-depth understanding of hotel operation processes (especially SBS operations)
- Ability to use business standard and hotel standard system (MS-Office and Opera etc)
- 2-year college or above, bachelor degree preferred
-Attractive salary/Mức lương thu hút
- Professional and friendly working environment/Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
- Competitive benefit package/Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year -02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided /Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón
Lac Long Quan Street, Dien Ngoc Ward, Dien Ban District, Quang Nam Province.
The Shilla Hotels & Resorts, the Hospitality brand of South Korean conglomerate Samsung maintains elegance and a tradition of winning guests’ hearts with the aim of becoming “Premi... [Xem thêm]
Quảng Nam 12/04/2024 Thỏa thuận
Quảng Nam 13/04/2024 Thỏa thuận
Quảng Nam 13/04/2024 Thỏa thuận
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi