Tải app JobsGO

Office Manager

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Office Manager đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    07/10/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    4 - 6 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 123 Đường Lê Lợi, Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    HUMAN RESOURCES: Responsible for the overall human resources management
    - Recruit: Manage recruitment process with General Operation Manager
    - C&B: prepare for payroll, pay slip, insurances, PIT
    - HR documentation: leave tracking, labor contracts, Travel tracking, Over-time Tracking...
    - Prepare compensation and benefits packages for staff
    - Work on staffs’ benefit activities: birthday parties, Xmas & NYE parties, company trip,...
    - Propose and Develop fair policies/ SOP and ensure employees understand and comply with them
    - Implement and manage performance review program (e.g. quarterly/annual and 360° evaluations) + training
    - Support employees with concerns in the workplace, questions related to HR programs, and interpretation of HR policies and guidelines
    OFFICE MANAGEMENT
    - Prepare, reconcile and analyze company's budget quarterly
    - Collect, record and reconcile for weekly cash flow updates
    - Track and check office expenses
    - Handle phone calls and inquiries from customers
    - Manage rental, taxi, office supplier contracts
    - Manage sufficiency and maintenance of office facilities
    - Book travel & accommodations for business trip
    - Other tasks assigned by General Operation Manager

    Yêu cầu công việc

    - University Degree graduated from Business Administration, Foreign Language
    - Excellent English level
    - Min. 4-5 years of experience in HR/Admin
    - Report to General Operation Manager
    - Basic knowledge of Labor and Social Insurance/ Commercial Law
    - Experience in Staff relationship, taking initiatives
    - Good skills in computing software, communication and problem solving
    - Responsible, Friendly, Innovative & Fun !
    AVAILABLE ASAP

    Quyền lợi được hưởng

    - 13th salary + quarterly bonus
    - Travelling with the whole company annually and many other attractive benefits
    - Additional healthcare insurance - PVI

    Công ty TNHH Hình khối Châu Á
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công ty TNHH Hình khối Châu Á

    Kinh doanh, Bán hàng, Điện/Điện tử/Điện lạnh, Thực phẩm/DV ăn uống

    Phòng 102, Toà nhà Kim Đô, 123 Lê Lợi, P. Bến Thành, Q.1, Tp. HCM

    50-100 nhân viên

    Cubes Asia is a young and dynamic company specialized in coffee culture. We distribute Italian coffee and coffee machines as well as accessories: Nuova Simonelli, Melitta, Lelit, A... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume