Tải app JobsGO

Nhân Viên Thu Mua - Thời Vụ 7 Tháng (Purchasing Staff - Seasonal 7 Months)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Thu Mua - Thời Vụ 7 Tháng (Purchasing Staff - Seasonal 7 Months) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    23/11/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 117 Trần Duy Hưng, Trung Hòa Nhân Chính, Trung Hoà, Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam

    Việc làm Hà Nội Việc làm Cầu Giấy

    Ngành nghề

    Mô tả công việc

    - Sourcing products & services to meet price target & quality standard
    - Checking import/ export policies and other expenses related to purchasing process to ensure the purchasing activities meet company's target in term of lead time, standardization, quantity, quality, budget and profit rate;
    - Processing customers' orders and request for stocks; working with forwarders and scheduling shipping, importing and delivery to customers' places
    - Follow up pending PR & PO to ensure goods delivered on time
    - Develop & manage product items for assigned category, customers
    - Co-ordinate with Marketing team to understand Customers' requirement
    - Co-ordinate with other teams of the company and suppliers to make sure the projects run smoothly and the quality of service is as highest as possible
    - Assure to comply all law provisions related to purchasing, both global and local
    - Comply with Company's anti-corruption and bribery policies

    Yêu cầu công việc

    Must need:
    - Bachelor degree: Major in Business Administration, Economics, Purchasing, Marketing (from top-ranked University is preferred)
    - Excellent in MS office: Word, Excel, PowerPoint, and advanced computer skills
    - Prefer candidates with 2 years' experience in the same position
    - Have experience in purchasing, import-export & logistic is a plus
    - Experienced e-Commerce business area is preferred
    - Must be fluent in English or Korean
    Other requirements:
    - Self-motivated
    - Innovative thinking
    - Time, task & deadline management skills
    - Teamwork spirit
    - Customer-focused attitude
    - Be able and willing to work under high pressure
    - Strong interpersonal and communication skills
    - Hard working and long term commitment
    - Fast learning and adapting to new working environment
    - Ability to organize and lead complex projects
    - Able to do multi-tasks and prioritize tasks consistent with business objectives
    Working place

    Quyền lợi được hưởng

    - Competitive salary and bonus
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
    - Professional, dynamic working environment

    Công ty TNHH Imarket Vietnam
    Tham gia vào đại gia đình

    Công ty TNHH Imarket Vietnam

    Kinh doanh

    Phòng 11, tầng 12, Charmvit Towrer, 117 Trần Duy Hưng, Hà Nội

    50-100 nhân viên

    iMarket Vietnam là công ty 100% vốn đầu tư Hàn Quốc (thuộc Tập đoàn Interpark-iMarketkorea Inc) về thương mại, chuyên môn chủ yếu liên quan đến xuất-nhập khẩu, phát triển, tìm nguồ... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume