Quận Ba Đình 10/04/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Hoàng Mai 17/04/2024 Thỏa thuận
Quận Ba Đình 06/04/2024 8 - 12 triệu VNĐ
Quận Hoàng Mai 06/04/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Bắc Từ Liêm 11/04/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Huyện Hoài Đức 11/04/2024 15 - 20 triệu VNĐ
Quận Hà Đông 20/04/2024 8 - 10 triệu VNĐ
Huyện Mê Linh 27/04/2024 9 - 11 triệu VNĐ
Quận Đống Đa 19/04/2024 11 - 13 triệu VNĐ
Hà Nội 25/04/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
23/11/2019
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
2 - 3 năm
Yêu cầu ngôn ngữ
Địa điểm làm việc
⇒ 117 Trần Duy Hưng, Trung Hòa Nhân Chính, Trung Hoà, Cầu Giấy, Hà Nội, Việt Nam
Việc làm Hà Nội Việc làm Cầu Giấy- Sourcing products & services to meet price target & quality standard
- Checking import/ export policies and other expenses related to purchasing process to ensure the purchasing activities meet company's target in term of lead time, standardization, quantity, quality, budget and profit rate;
- Processing customers' orders and request for stocks; working with forwarders and scheduling shipping, importing and delivery to customers' places
- Follow up pending PR & PO to ensure goods delivered on time
- Develop & manage product items for assigned category, customers
- Co-ordinate with Marketing team to understand Customers' requirement
- Co-ordinate with other teams of the company and suppliers to make sure the projects run smoothly and the quality of service is as highest as possible
- Assure to comply all law provisions related to purchasing, both global and local
- Comply with Company's anti-corruption and bribery policies
Must need:
- Bachelor degree: Major in Business Administration, Economics, Purchasing, Marketing (from top-ranked University is preferred)
- Excellent in MS office: Word, Excel, PowerPoint, and advanced computer skills
- Prefer candidates with 2 years' experience in the same position
- Have experience in purchasing, import-export & logistic is a plus
- Experienced e-Commerce business area is preferred
- Must be fluent in English or Korean
Other requirements:
- Self-motivated
- Innovative thinking
- Time, task & deadline management skills
- Teamwork spirit
- Customer-focused attitude
- Be able and willing to work under high pressure
- Strong interpersonal and communication skills
- Hard working and long term commitment
- Fast learning and adapting to new working environment
- Ability to organize and lead complex projects
- Able to do multi-tasks and prioritize tasks consistent with business objectives
Working place
- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
Phòng 11, tầng 12, Charmvit Towrer, 117 Trần Duy Hưng, Hà Nội
50-100 nhân viên
iMarket Vietnam là công ty 100% vốn đầu tư Hàn Quốc (thuộc Tập đoàn Interpark-iMarketkorea Inc) về thương mại, chuyên môn chủ yếu liên quan đến xuất-nhập khẩu, phát triển, tìm nguồ... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi