Tải app JobsGO

Nhân Viên Thu Mua (Purchasing Staff)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 9 - 13 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Thu Mua (Purchasing Staff) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    02/01/2020

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Yêu cầu giới tính

    Nam

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 52 Lê Đại Hành, Hai Bà Trưng, Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Hai Bà Trưng

    Mô tả công việc

    • Work with providers and clients about product's price, contract, agreements, payment request, VAT receipt, payment schedule,...
    • Analyse and negotiate the prices of products.
    • Control the quality of material providers.
    • Product order, product shipping schedule management.
    • Work with other relevant departments to make sure receipts, tax invoice, etc are right according to Law.
    • Compose, manage economic contract, construction contract, principle contract,...
    • Make sure receipts, contract, documents,... are correct, updated and delivered on time. Archive all documents according to Law.
    • Report to managers as required.
    • Other task assigned by manager.

    Yêu cầu công việc

    • College / Bachelor degree. Bachelor degree is preferable.
    • Gender: Male
    • Age: 23 - 35
    • English conversational (Good communication) since he/she will be communicating with foreign clients.
    • At least 1 year experience in Purchasing, any industry.
    • Good softskill (especially communicating, negotiating, time managing)

    • Experience in Purchasing, Building Materials / Interior industry is a plus.
    • Majored in: Economy, Finance, Accountant is a plus.


    - CV screening takes about 1-2 days.
    - Number of interviews: 2 rounds

    • 1st round: Interview with HR manager + Purchasing Department's Leader + Admin's Manager
    • 2nd round: Interview with HR Manager + Japanese Director

    - Test included during 1st interview round. Test about purchase receipts, documents.
    - Interview will be arranged as soon as potential candidates are available.

    Quyền lợi được hưởng

    - Having a strong financial and commercial awareness, with highly analytical skills,
    - Having ability to communicate with key stakeholders and influence, at all levels of seniority
    - Being able to multi-task and work independently in a faaced environment

    Công ty TNHH RGF HR Agent Việt Nam
    Tham gia vào đại gia đình

    Công ty TNHH RGF HR Agent Việt Nam

    Tư vấn

    Suite 903, 9th floor, Central Plaza Office Building 17 Le Duan St., Dist 1, Ho Chi Minh City

    20-50 nhân viên

    RGF stands for RECRUIT GLOBAL FAMILY, a global brand of Japan's largest recruiting and information service company Recruit Co.Ltd.
    We created this brand out of our commitment to t... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume