Tải app JobsGO

Nhân Viên Thu Mua (Purchasing Officer)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 6 - 10 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Thu Mua (Purchasing Officer) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    13/02/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ xã Lộc Vĩnh, huyện Phú Lộc, tỉnh Thừa Thiên Huế, Việt Nam

    Việc làm Thừa Thiên Huế Việc làm Phú Lộc

    Mô tả công việc

    1. In charge of Purchase Requests both in term of products and services as per company standard.

    2. Ensure Vendor Creation Form is creating correctly and properly documented with sufficient information required. (eg. Business Certification, Tax Code)

    3. Key quotations in system, allocate prices correctly and select best price and best practice at all time.

    4. Sourcing product and services as per required by superior, and able to make recommendation.

    5. Filing PO and purchasing document in orderly. Ease to track and follow up.

    6. Work closely with Finance in case of supplier follows payment and in professional manner.

    7. Assist in preparing Purchase Request for regular replenishment in accordance with the established par stock levels. Assist users in reviewing such par stock levels and make recommendations for any changes and modifications to suit operational requirements and ensure more efficient operations.

    8. Assist in preparing for monthly storeroom inventory by arranging items in an orderly fashion to facilitate stock take and count. Assist the Inventory Control Supervisor in conducting the stock take.

    9. Maintain accurate record of all quotation items and a proper filling of records related to receipts and issuances of goods.

    10. Key in the quote into Check SCM system. Maintain the almost expired quotations by doing copy quote. Preparing the hard copy of quotations to be signed by chief accountant.

    11. Follow up delivery of Purchase Orders.

    12. Ensure that users receive correct items at best price at the right time.

    13. Able to train new SCM users to know how to use system.

    14. Ensure working area is clean and orderly at all time.

    15. Assists the management with tasks as and when required

    Yêu cầu công việc

    1. Tối thiểu 2 năm kinh nghiệm thu mua mặt hàng kĩ thuật
    2. Tốt nghiệp các nghề về bảo trì/ cơ khí là lợi thế
    3. Có thể sử dụng tiếng anh

    Quyền lợi được hưởng

    • Được đóng BH theo quy định và chăm sóc sức khỏe.
    • Có cơ hội đi du lịch hàng năm cùng công ty.
    • Được đào tạo chuyên môn và nâng cao kỹ năng làm việc, có cơ hội thăng tiến công việc.
    • Làm việc trong môi trường chuyên nghiệp.
    Công ty TNHH Laguna Vietnam
    Chào đón bạn đến với

    Công ty TNHH Laguna Vietnam

    Giải trí/Vui chơi, Nhà hàng, Khách sạn

    Cu Du Village, Loc Vinh, Phu Loc , Thua Thien Hue , Vietnam

    100-200 nhân viên

    Framed by a three-kilometre beach and lush countryside, the 280-hectare community resides near Lang Co Bay in the Chan May region overlooking the East Sea, an area renowned for its... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume