Tải app JobsGO

Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng (Guest Relation Officer)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng (Guest Relation Officer) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    28/05/2020

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 35 Hàng Dầu, French Quarter, Lý Thái Tổ, Hoàn Kiếm, Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Hoàn Kiếm

    Mô tả công việc

    - Ensure guests are serviced within specified time.
    - Review arrival lists to welcome guests
    - Attend to special guests (e.g. VIPs) and answer their inquiries
    - Help prepare welcome folders with collateral (e.g. room service menus, area descriptions)
    - Provide information about amenities, area and venues and promote services
    - Welcome a guest into the business establishment, for a hotel, a warm reception is made sure to be given; ensure their guests are happy with their service at alltimes. Escorts VIP guest to their room and offers them the amenities they may want to avail.
    - Offer assistance with certain tasks (e.g. confirming travel arrangements, taking messages)
    - Record information in the logbook daily
    - Ensure compliance with health and quality standards
    - Be able to listen to the complaints that may arise from the guests; stay calm and composed all the time and respond in a positive manner to the guest whosestandards are not met
    - Assists the guests in their travel needs, like tours they can enjoy, where to dine, shop or rent a car among other arrangements that guests may desire to be helped with
    - Other tasks assigned by manager.

    Yêu cầu công việc

    - Vocational training/ college degree in Hotel Management or related field
    - Familiarity with hospitality industry standards
    - Proficiency in English; knowledge of additional languages is a plus
    - A customer-oriented and professional attitude
    - An outgoing personality
    - Outstanding communication abilities
    - Excellent organizational and time-management skills.

    Quyền lợi được hưởng

    - Working in a professional environment 5-star service.
    - Follow the reviews and rewards according to the system.
    - Competitive package of salary and benefit.
    - Insurances paid in accoording with the law
    - Enjoy 12 days full of leave per year
    - The La Sinfonía team always accompanies the associates' Indiviual development plan

    La Sinfonía Del Rey Hotel & Spa
    Mời bạn đến làm việc ở

    La Sinfonía Del Rey Hotel & Spa

    Làm đẹp/Thể lực/Spa, Khách sạn

    33-35 Hàng Dầu Street, Hoàn Kiếm District, Hà Nội

    La Sinfonía del Rey is the very first luxury boutique hotel and part of the La Sinfonía hotel and resort group in Vietnam, committed to enhancing your Hanoi experience from our un... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume