Nhân Viên QA

  • Hết hạn trong 2 ngày nữa
  • Mức lương 14 - 18 triệu VNĐ
Mô tả công việc

QA (OPS) will be directly responsible of tasks including (but not limited to):

- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards

- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints and seller satisfaction remarks to improve on their communication and overall quality performance

- Training CS’s on soft skills, call handling, ticket handling and communication skills

- Providing report and analysis on quality progress

- Generating process and guidelines for CS’s to adhere

- Ensuring recoveries are done

- Attending calibration and meetings to ensure requirements are on par

- Training CS on new implementations and process changes.

- Analyze the root cause of issue and able to design action plan.

- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations and training.

- Provide information to assist in the performance feedback (from Team Leader/Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.

- Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.

- Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, CQM

- Other duties as assigned

Yêu cầu công việc

- At least 2 year-experience developing and implementing quality assurance programs in a call center environment

- Excellent oral, written and interpersonal communication skill

- Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment

- Experience persuading audience and front line employees to support new initiatives

- Exceptional listening skills

- Intermediate to advanced reporting skills

- Excellent ability to identify and analyze data for trends

- Experience in providing performance feedback

- Excellent time management

- Ability to multitask and perform in constantly changing environment

- Experience managing and driving team calibration to QA requirement

-Strong organizational, planning, prioritization skills

Quyền lợi được hưởng

- 8 hrs/ days, 6 working days/week

- Salary: negotiable

- Bonus: twice a year

- Salary review: once a year

- Company trip, Health checking yearly.

Địa điểm làm việc

Tân Bình, Hồ Chí Minh - Tân Bình (Hồ Chí Minh)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Trung cấp - Nghề

Yêu cầu kinh nghiệm

2 - 5 năm

Vietstar hunter

Nhân Sự

Tân Bình, Hồ Chí Minh

http://vietstargroup.vn/

Vietstar Group là group kinh tế hoạt động kinh doanh dịch vụ đa ngành nghề . Với phương châm ''hợp tác cùng phát triển'' chúng tôi có tầm nhìn dài hạn và chiến lược kinh doanh bền vững, luôn lấy uy tín làm trọng tâm.
Vietstar Group hiện có 7 công ty thành viên và một số công ty liên kết - liên doanh được hoạch định kiên định, chiến lược xoay quanh giá trị kinh doanh cốt lõi là dịch vụ - tài chính - đào tạo, đầu ra của công ty này là đầu vào của công ty kia, tạo chuỗi giá trị liên hoàn liên kết c...

Chat