Tải app JobsGO

Nhân Viên Phân Tích Dự Án (Business Administrator)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Phân Tích Dự Án (Business Administrator) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    18/04/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 3 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Công viên phần mềm Quang Trung, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Tân Chánh Hiệp

    Mô tả công việc

    - Planning & Analysis:
    • Analyzing the recent opportunity against the existing portfolio and comparing the project execution capacity of the organization.
    • Align the decision-making process for estimating, selecting and prioritizing new client/internal projects with IT and business strategic plans.
    • Forecasting future resource capacity based on resource projections.
    • Attendance at various high-level meetings, along with administrative support for record keeping and follow-up with both attendees and non-attendees.

    - Administration and Coordination:
    • Reporting on status of current projects.
    • Ensuring the timely entry and updating of data by the various process owners and reporting on deficiencies in that currency to PMO leadership.
    • Regular monitoring of the planning, execution, and billing of the optimal selected projects.
    • Evaluating the performance of portfolio and various ways for improving it.
    • Validation of portfolio-level reporting before alerting senior leadership of its availability.
    • Coordination of various events in terms of facility, invitation, equipment, catering, and other logistics.

    Yêu cầu công việc

    *** Education:
    • University Degree
    • Formal project management qualification (PMP, Prince-2, CMMI, Agile, etc.) is an advantage, but not required.
    *** Knowledge, skills and experience:
    • 1-2 years direct work experience in Business or IT environment.
    • Strong customer service orientation.
    • Proven analytical and problem-solving abilities.
    • Ability to effectively prioritize and execute tasks in a high-pressure environment.
    • Good written, oral, and interpersonal communication skills.
    • Ability to conduct research into project and portfolio management issues as required.
    • Ability to present ideas in business-friendly and user-friendly language.
    • Highly self-motivated and directed.
    *** Soft-skills and attributes:
    • Analytical and problem solving skills
    • Interpersonal skills
    • English communication
    • Attention to details
    • Influencing skills
    • Customer service orientation

    Quyền lợi được hưởng

    -Good salary and benefit package (13th, KPIs bonus)

    - Personal accident & health-care

    -At least 12+ annual leave

    -Meal & Parking Allowances

    -Flexible working time

    - Professional and challenging working environment

    - Competitive and performance-oriented remuneration system

    - Friendly colleague, long-term commitment

    Công ty TNHH Swiss Post Solutions
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công ty TNHH Swiss Post Solutions

    Công nghệ thông tin, Cơ khí/Kĩ thuật ứng dụng

    Lầu 8, Toà nhà Saigon ICT, Công viên Phần mềm Quang Trung, Quận 12, TP. HCM

    100-200 nhân viên

    SWISS POST SOLUTIONS VIỆT NAM
    Thuộc Tập đoàn Swiss Post Solutions Thụy Sỹ với phương châm hoạt động "Chất lượng Thụy Sỹ - Sản xuất tại Việt Nam". Sau 14 năm phát triển trong ngành,... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume