Tải app JobsGO

Nhân Viên Ngân Hàng (Teller)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Ngân Hàng (Teller) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    13/03/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Dưới 1 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ HSBC, Đường Nguyễn Văn Cừ, Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    1. Deliver the Counter services including the cash related services and specific ownerships of complex or high value transactions (i.e: cash/cheque withdraw and deposit, money exchange, term deposit, demand draft, telegraphic transfer, emergency encashment, manage the cash difference, deliver card/pin to customer,...)

    2. Deliver the best customer services
    • Provide excellent customer service
    • Actively participate in the “customer retention” strategies as directed by managers to ensure customers are retained
    • No justified customer complaints where the avoidance of the complaint is within the staff members control
    • Customer feedback / letters of praise
    • Actively introduce alternative delivery channels such as Personal Internet Banking and Express Banking facilities
    • Support Counter Team and handle customer compliance
    • Pro-actively take ownership of complex and high value transactions, with minimal referrals to line managers

    3. Sales and business support
    • Maximize customer satisfaction through exceptional customer service, providing information about products and services that suit and fulfill customers' needs and make effective referrals to Personal Banker or customer group in HSBC
    • Provide advice and guidance to colleagues within the team, supporting them with complex transactions
    • Support team members within the Retail Store by sharing innovative and creative ideas to improve processes and operations
    • Evidence of new ideas or innovative approaches to improve processes or procedures

    Yêu cầu công việc

    To be successful in the role, you should meet the following requirements:
    •Bachelor's degree
    •Knowledge of cashiering procedures and regulations
    •Knowledge of core products, sales referral opportunities and Customer Relationship Management system
    •Knowledge of appropriate branch operational procedures
    •Awareness of compliance and regulatory issues as required
    •Strong interpersonal and customer service skills
    •Good decision making skills and proven ability to deliver accuracy and efficiency
    •Ability to coach and guide Teller in complex transactions & enquiries and in providing outstanding customer service

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year
    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    - Dynamic and sociable working environment.

    Ngân hàng HSBC Việt Nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Ngân hàng HSBC Việt Nam

    Ngân hàng/Chứng khoán/Đầu tư

    Cao ốc Metropolitan, 235 Đồng Khởi, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam

    >500 nhân viên

    Mục tiêu của chúng tôi là trở thành ngân hàng quốc tế đứng đầu thế giới và được ưu ái nhất.Mục đích của chúng tôi là hiện diện ở nơi có tăng trưởng, kết nối khách hàng với cơ hội.... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume