Tải app JobsGO

Nhân Viên Lễ Tân

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Lễ Tân đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    06/06/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 93 Nguyễn Thị Minh Khai, quận Hải Châu, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam

    Việc làm Đà Nẵng

    Mô tả công việc

    - To greet the customer and identify his specific reservation.
    - To register the guest, ensuring that the necessary details are obtained, i.e. name in full, address, whether company or private booking, special rate, allowances, VIP, charge details, nationality, passport number, etc.
    - To allocate room according to reservations list, ensuring that this is what the guest has booked, both in terms of the room itself and the rate to be paid. Review the room rates, room location, and types of room.
    - To issue the key card.
    - Promptly notify housekeeping of all late checkout, early check in and special requests.
    - File and post all charges to guest accounts.
    - Follow the message handling procedures.
    - Handle every kind of requests and complaints of the guests.
    - Know cash handling procedures
    - Handle room changes according to availability.
    - Handle all inquiries of guests and give all the information required.
    - Change foreign currency based on the daily bank rate given by the Financial Controller.
    - Balance the cash, currency, credit cards received and hand them to the accounting department.
    - Prepare the check out and billing for the guests.
    - Make reports to the accounting department.
    - Complete guest checkout procedures.
    - Settle guest account.
    - Prepare the records upon checkout and check in.
    - Report any unusual occurrences and requests to his superior.
    - Follow all safety and emergency procedures and how to act upon them (Risk Management).
    - Give suggestions and comments to direct superior
    - To update occupancy list, giving copies to hall porter and telephonist.
    - To ensure that all departments, particularly restaurants, are notified of the tariff entitlements.
    - To complete office bulletin book.
    - Apply strictly all safety and hygiene policy, regulation and procedures of the hotel (HACCP).
    - Perform other duties as maybe assigned.

    Yêu cầu công việc

    - Education: College graduate.
    - Certification: Not required.
    - Experience: Minimum 1 year experience in Front Office (preferred but not required).
    - Other: Pleasant personality with good communications skills, informative and fluent in English.

    Quyền lợi được hưởng

    - Lương thưởng theo năng lực

    Công nghệ thông tin, Ngân hàng/Chứng khoán/Đầu tư

    Chung cư Golden Palm

    Bán buôn thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume