Hóc Môn|Phú Quốc 31/03/2024 Từ 15 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 01/04/2024 8 - 30 triệu VNĐ
Quận Bắc Từ Liêm 10/04/2024 7 - 9 triệu VNĐ
Quận 12 30/03/2024 Thỏa thuận
Quận 4 05/04/2024 6 - 15 triệu VNĐ
Hà Nội 12/04/2024 Thỏa thuận
Huyện Nhà Bè 25/04/2024 Thỏa thuận
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
19/11/2019
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
2 - 4 năm
Địa điểm làm việc
⇒ Nguyễn Văn Trỗi, phường 8, Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
⇒ Hà Nội
Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Phú Nhuận Việc làm Hà Nội• To manage ordering & importing.
• To monitor delivery work operation to end uses which is executed by contracted provider.
Summary of Functional Duties & Responsibilities:
To prepare documents for customs clearance and manage import work conducted by contracted provider while providing required documents and information.
To provide documents to distributors to input the goods in distributor's warehouse
To receive order from Sales Department/Customers, place orders to distributors and monitor orders until they are completed.
To monitor delivery work operation to end uses, prepare necessary documents for direct sales from company.
To input sales into SAP system
To prepare documents for import license application
To do other task relevant to logistics department such as prepare, print label for buying goods,...
To join logistics and/or other trainings
To read update and follow company's standard operating procedures and guidelines in daily work.
To support Managers/Supervisor to made, review and improved standard operating procedures and guidelines.
Diploma in College/ University or equivalent
Min 2 years working experience of total management of logistics work in international business in terms of healthcare
Stock Management, Importing Work, Logistics Process Management,
Microsoft office, English Communication
High sensitivity to fulfill task accurately using logic and data, positive mindset of customer satisfaction and compliance
IVD business, Accounting & Logistic IT system (like SAP system)
Flexible to respond to regional training/meeting
13th MONTH SALARY + VARIABLE BONUS + ANNUAL SALARY REVIEW
IN ACCORDANCE WITH COMPANY POLICY
COMPANY TRIP + TRAINING TRIP IN SINGAPORE
Floor 8, Unit 802 CentrePoint Building, 106 Nguyen Van Troi Str., Phu Nhuan Dist., Ho Chi Minh City
50-100 nhân viên
Sysmex được ghi nhận là một công ty dẫn đầu thị trường toàn cầu về phát triển các sản phẩm chẩn đoán y khoa và cung cấp các ứng dụng dịch vụ công nghệ thông tin cho các phòng xét n... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi