Tải app JobsGO

Nhân Viên Hậu Cần (Logistics Officer)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Hậu Cần (Logistics Officer) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    19/11/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 4 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Nguyễn Văn Trỗi, phường 8, Phú Nhuận, Hồ Chí Minh

    ⇒ Hà Nội

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Phú Nhuận Việc làm Hà Nội

    Mô tả công việc

    • To manage ordering & importing.
    • To monitor delivery work operation to end uses which is executed by contracted provider.
    Summary of Functional Duties & Responsibilities:
    To prepare documents for customs clearance and manage import work conducted by contracted provider while providing required documents and information.
    To provide documents to distributors to input the goods in distributor's warehouse
    To receive order from Sales Department/Customers, place orders to distributors and monitor orders until they are completed.
    To monitor delivery work operation to end uses, prepare necessary documents for direct sales from company.
    To input sales into SAP system
    To prepare documents for import license application
    To do other task relevant to logistics department such as prepare, print label for buying goods,...
    To join logistics and/or other trainings
    To read update and follow company's standard operating procedures and guidelines in daily work.
    To support Managers/Supervisor to made, review and improved standard operating procedures and guidelines.

    Yêu cầu công việc

    Diploma in College/ University or equivalent
    Min 2 years working experience of total management of logistics work in international business in terms of healthcare
    Stock Management, Importing Work, Logistics Process Management,
    Microsoft office, English Communication
    High sensitivity to fulfill task accurately using logic and data, positive mindset of customer satisfaction and compliance
    IVD business, Accounting & Logistic IT system (like SAP system)
    Flexible to respond to regional training/meeting

    Quyền lợi được hưởng

    13th MONTH SALARY + VARIABLE BONUS + ANNUAL SALARY REVIEW
    IN ACCORDANCE WITH COMPANY POLICY
    COMPANY TRIP + TRAINING TRIP IN SINGAPORE

    Công Ty TNHH Sysmex Việt Nam
    Chào đón bạn đến với

    Công Ty TNHH Sysmex Việt Nam

    Công nghệ thông tin

    Floor 8, Unit 802 CentrePoint Building, 106 Nguyen Van Troi Str., Phu Nhuan Dist., Ho Chi Minh City

    50-100 nhân viên

    Sysmex được ghi nhận là một công ty dẫn đầu thị trường toàn cầu về phát triển các sản phẩm chẩn đoán y khoa và cung cấp các ứng dụng dịch vụ công nghệ thông tin cho các phòng xét n... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume