Tải app JobsGO

Nhân Viên Hành Lý (Bellman)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Hành Lý (Bellman) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Part-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    16/09/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung học phổ thông

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Dưới 1 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 3c Đường Tôn Đức Thắng, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Ngành nghề

    Mô tả công việc

    Handle guest requests and takes personal responsibility to meet the requests.

    1. Greet all arriving and departing guests with a smile and eye-contact following the Star Service Standards

    2. Deliver and collect baggage for arriving and departing guests and groups

    3. Give guest an introduction to the facilities in the guest room and if going with guests in elevator i.e. Hotel F&B venues, Spa, Swimming pool, fitness center etc… airconditioning control, light switches, Safety box, TV, telephone, wardrobe, etc. when rooming the guest

    4. Deliver messages and handles requests and questions from guests

    5. Check closets and drawers to see if guest have forgotten items when collecting luggage

    6. Deliver mail, faxes, messages, packages, flowers etc… promptly to guest rooms

    7. Log all deliveries to guest rooms

    8. Deliver any in-house items or papers to various departments in the hotel

    9. Deliver newspapers to guest rooms

    10. Run errands for guests when requested

    11. Page guests in public area with the aid of a paging board when requested

    12. Give careful attention and assistance to disabled guests

    13. Be neatly groomed at all times

    14. Accept baggage that guest may wish to keep in storage, issues claim ticket and record in the Record Book accordingly

    15. Have thorough knowledge of all hotel facilities and hours of operation, to be able to respond to guests’ questions correctly

    16. Answer the telephone promptly and courteously

    17. Maintain operating equipment in good working order

    18. Keep working areas neat and tidy at all times

    19. Identify VIPs, SPG member, regular and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance

    20. Cultivate good working relationships with inter-related departments

    21. Undertake assignments as delegated by your superiors

    22. Deliver high quality service to guests

    23. Ensure guest needs and reasonable requests are promptly attended to

    24. Seek opportunities to continually improve guest service

    25. Promote the hotel and Le Meiridien Saigon products and services

    26. Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests

    27. Assist in keeping the lobby area clean at all times

    28. Raise and lower the flags daily on time

    29. Perform Concierge tasks when required

    30. Closely coordinate with Concierge Agent during shift

    31. Abide by STAR (Starwood Service Culture Standards).

    32. Abide by the Hotel’s Policies and Procedures, Starwood and Le Meridien Saigon Code of Business Conduct and the hotel’s Associate Handbook.

    33. To summarize, it is not the intent by way of this Position Description to limit the scope or responsibilities of this role, but to highlight the most important aspects.

    Yêu cầu công việc

    1. Good knowledge of Ho Chi Minh City and surrounding area

    2. Basic knowledge of hotel & front office

    3. Good English language skill and communication skill

    4. Good and positive hospitality attitude

    5. Other foreign language ability

    6. Always willing to learn, willing to help

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year

    - Company trip once a year + Joining party

    - Salary and position is reviewed 1 time a year

    - Bonus by individual ability and company’s performance.

    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits

    - Dynamic and sociable working environment.

    Khách sạn Le Méridien Saigon
    Chào đón bạn đến với

    Khách sạn Le Méridien Saigon

    Khách sạn

    3C Tôn Đức Thắng, Quận 1, HCMC

    50-100 nhân viên

    Khách sạn Le Meridien Saigon là khách sạn 5 sao theo tiêu chuẩn quốc tế, được thiết kế với lối kiến trúc sang trọng, hiện đại với quy mô 23 tầng và 3 tầng hầm gồm 350 phòng khách s... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume