Huyện Bình Chánh 17/04/2024 12 - 15 triệu VNĐ
Quận 4 25/04/2024 8 - 12 triệu VNĐ
Huyện Củ Chi 04/04/2024 11 - 15 triệu VNĐ
Quận Tây Hồ 04/04/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Thủ Đức 09/04/2024 10 - 12 triệu VNĐ
Quận 5 19/04/2024 Thỏa thuận
Quận 2 24/04/2024 8 - 15 triệu VNĐ
Quận 4 25/04/2024 9 - 15 triệu VNĐ
Quận 7 19/04/2024 16 - 30 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
07/06/2019
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 2 năm
Địa điểm làm việc
· Administrative and secretariat support including receptionist tasks
· To make necessary arrangements for travelling trips of the Company's employees such as booking tickets, accommodation and transportation.
· To manage the courier transactions of all incoming or outgoing documents/ materials;
· To control office supplies and stationeries in an effective manner;
· To manage the contracts for administrative works such as office lease contract, pre-paid card contract, internet supplying contracts....etc and follow up to make payment to the service providers;
· To Assist the team in preparing documents and make tender, packing documents.
· To translate the documents from English to Vietnamese and vice versa;
Job requirements:
· College graduate in Administration or relevant background or above.
A minimum of one-year experience in administrative works.
Honest, meticulous, transparent, responsible;
· Well organized and good inter-personal skills.
· Team work.
Skill:
- Good communication skills. intermediate level in English;
- Ability to work with high pressure and under strict deadlines
- Computer literacy and effective abilities in Word, Excel, PowerPoint;
- Certification in Marketing, Sales or relevant field is a plus.
- Atractive salary
- Competitive environment
12A Floor, 77 Tran Nhan Ton St., Dist. 5, Ho Chi Minh City
50-100 nhân viên
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi