Tải app JobsGO

Nhân Viên Giám Sát Hành Chính (Administration Supervisor)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Giám Sát Hành Chính (Administration Supervisor) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    11/02/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 111a Pasteur, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    Manage one Administrative Officer, Receptionist, Tea ladies and Driver.

    1. General Office supervising and administrating:
    • Manage and supervise office service contracts & office utilities and equipment efficiently to ensure a smooth operator and cost efficiency.
    • Provide guidance and support to administration staffs to perform their duties effectively.
    • Evaluation current operations to identify and implement process improvements.
    • Analyze, propose improvement in business travel (cars, hotels, tickets) to ensure a safe travel conditions for employees and cost efficiency.

    2. Purchasing: 
    • Comply with the required purchasing procedure to ensure fully documented purchasing activities of supplies and required office equipment/services.
    • Ensure a cost beneficial process is followed. 
    • Coordinate & prepare purchasing forecast budget and send to Purchasing quarterly.

    3. Reporting:
    • Maintain & update monitoring service processes and provide regular summary reports to Manager to ensure that relevant updates and reviews take place in a timely.

    4. Office events:
    • Logistics arrangement for internal training such as: tea break, coffee
    • Cooperate with HR team to organize other events: New Year party, Women Day, Employee Quarterly meeting…

    Yêu cầu công việc

    • University graduate, major in Business Administration, Human Resource Management…
    • 2 year experience in supervisory position in office admin with strong management skill
    • Good communication skill in Vietnamese & English.
    • Good interpersonal skills, patient, accurate, open minded and strong analysis skill.

    Quyền lợi được hưởng

    • Competitive Compensation and Benefit
    • Health Care for you and your family
    • 15 days full paid leave annually
    Công ty TNHH Total Việt Nam
    Chào đón bạn đến với

    Công ty TNHH Total Việt Nam

    Kinh doanh, Sản xuất/Vận hành sản xuất, Dầu khí/Địa chất

    P.1601, tầng 16, tòa nhà Sailing Số 111a Pasteur, P.Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

    >500 nhân viên

    Có mặt tại Việt Nam từ những năm 1990, Total Marketing & Services Việt Nam hiện có hơn 800 nhân viên, hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực khí hóa lỏng (LPG), dầu nhờn và xăng dầu.
    Thô... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume