Nhân Viên Điều Phối BP Ẩm Thực

  • Hết hạn trong 1 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
Mô tả công việc

Job Summary – (Role Summary)

Responsible for rendering secretarial, administrative services and coordination for overall F&B division.

To assist on the day to day running and coordination of the F&B office. Attend meetings and establish good co-ordination with all food and beverage outlets and also all other departments.

Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)

Performs duties in a timely and efficient manner in accordance with the Hotel policies and procedure.

Maintains professional business confidentiality.

Sees to proper handling, usage and maintenance of office equipment and supplies; maintains cleanliness of the F&B Office.

Types memorandums, letters, faxes, reports and other correspondence including those of confidential nature for Superior and his assistants.

Maintains proper records all memos and letters; Organizes and files documents in a systematic manner i.e. according to departments.

Takes and transcribes minutes of departmental meetings.

Answers and places telephone calls for superiors; arranges appointments for superior and reminds him of it.

Opens reads and sorts incoming mail for the department; dispatches and records outgoing mail.

Maintains adequate stock of office supplies; controls all stationary supplies for the department

Other duties assigned by supervision manager

Yêu cầu công việc

Required Skills

Well versed with personal computer and operates various computer software programs in order to increase office efficiency.

Good writing skills

Good command in English

Customer Service oriented mind

Qualifications

Graduated from Vocational/College/University preferably in Hospitality, F&B or related field.

Experience

2 years related experience preferably in international 4-5 star hotel/resort.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Địa điểm làm việc

Đường Bào, Dương Tơ, Tp. Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang - Thành phố Phú Quốc (Kiên Giang)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Làm theo giờ

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Trung cấp - Nghề

Yêu cầu kinh nghiệm

1 - 3 năm

Pullman Phú Quốc

Khách sạn

Đường Bào, Dương Tơ, Tp. Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang

Pullman Phú Quốc có diện tích 6.65 ha, với 332 phòng tiêu chuẩn 5 sao bao gồm 291 phòng khách sạn và 41 phòng Villa, tất cả các phòng đều có view hướng biển. Khi đưa vào hoạt động sẽ góp phần đưa đảo ngọc Phú Quốc lên một tầm cao mới, góp phần phát triển tiềm năng du lịch địa phương, thu hút sự quan tâm của thị trường du lịch quốc tế....

Chat