Tải app JobsGO

Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng (Customer Service Executive)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương 10 - 15 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng (Customer Service Executive) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    21/03/2019

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Yêu cầu giới tính

    Nữ

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 45 Đường số 8A, phường An Phú, Quận 2, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 2

    Mô tả công việc

    - Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on- time deliveries, complete order fulfillment.
    - To response and ensure the customer enquiries and requests are addressed in a timely manner
    - To coordinate with sales team, product development team, planning teams and other internal teams, suppliers to ensure the product quality and customers’ requirements are met.
    - To handle customer complaints according to the Company procedures and service standard.
    - To communicate with sales team and key vendors regarding the latest development of the customers and to maintain updated customer profile information
    - To proactively share among team members on new product / system knowledge and on lessons learnt from the mistakes to improve quality of the whole team
    - To assist and back up other team members and provide supports and report to Manager
    - Other tasks assigned by Manager
    - Working location: District 2, HCMC
    - Working time: Monday to Friday

    Yêu cầu công việc

    - Bachelor’s degree.
    - At least 1 year experience at relevant positions (experience in label printing is preferred).
    - Strong written, verbal skills in English (addition of Chinese skills is an advantage)
    - Good computing skill.
    - Customer oriented and excellent customer service skills.
    - Good organizational skill.

    Quyền lợi được hưởng

    - 13th month salary, 12 days leave
    - KPI Bonus
    - Team - Building
    - Laptop
    - Lunch
    - Shuttle Bus
    - Salary increase every year

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume