Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Customer Care Service

  • Hết hạn trong 3 ngày nữa
  • Mức lương 10 - 15 triệu VNĐ
Mô tả công việc

o   Advising clients who chat on company’s website

o  Communicating with clients before – during – after their trips

o   Cooperating with other departments to make changes upon clients’ request during the tour

o   Ensuring the highest level of customer’s satisfaction

o   Co-operating with other departments to follow up and to ensure the quality of service

o   Planning effective campaigns to take care of former clients

o   Ensuring the highest ratio of return/reference clients

o   Collecting Trip Advisor reviews as target

Yêu cầu công việc

o   Team work and individual work under high pressure

Quyền lợi được hưởng

o   Attractive salary + bonus

o   Clear career Development

o   Public holiday bonus

o   Yearly company trip

o   13th month bonus

Địa điểm làm việc

Phòng A606, tòa nhà M3-M4, số 91, Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa - (Hà Nội)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Cao Đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

1 - 5 năm

Phòng A606, tòa nhà M3-M4, số 91, Nguyễn Chí Thanh, Đống Đa

Xem email của Nhà Tuyển Dụng

Xem số điện thoại của Nhà Tuyển Dụng

https://www.travelsense.asia/

Travel Sense Asia(TSA) is not a big company, and we do not pretend to be. Our mission is to combine a personal touch with a high level of reliability, while maintaining excellent value for our inbound destination management services to Vietnam, Laos, and Cambodia. We compete with a flexible and creative attitude towards travel, and by doing what we say when we say we will do it. While many large companies promise to have their 'best' team on the ground, we ARE the team on the ground, providing...

Chat