Việc làm Legal Administrative Assistant - Roedl & Partner Vietnam

Legal Administrative Assistant

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 01/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Roedl & Partner Vietnam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
31/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<p>5/F, Friendship Tower, 31 Le Duan, Sai Gon Ward, HCMC, Vietnam</p>
1. <p>5/F, Friendship Tower, 31 Le Duan, Sai Gon Ward, HCMC, Vietnam</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Thương Mại Trang Trí Nội Thất Thành Vinh

Nhân Viên Hành Chính

Công Ty TNHH Thương Mại Trang Trí Nội Thất Thành Vinh

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Tòa Nhà Norch Building - DNTN Nguyễn Phong Lan

Kế Toán Tổng Hợp

Tòa Nhà Norch Building - DNTN Nguyễn Phong Lan

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Sư Tử Hyen-Tan

Partner Relations Manager

Công Ty TNHH Sư Tử Hyen-Tan

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty CP Bất Động Sản Heco Land

Chuyên Viên Phát Triển Nguồn Nhà - Đầu Chủ ( LCB 15.000.000 , Hoa Hồng 19% )

Công Ty CP Bất Động Sản Heco Land

Hồ Chí Minh 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Vn Smile - Nha Khoa Hà Thu

Business Development (B2B) - Lĩnh Vực Y Tế

Công Ty TNHH Vn Smile - Nha Khoa Hà Thu

Hồ Chí Minh 10 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Artifex Interiors Việt Nam

Kế Toán Nội Bộ Tiếng Trung

Công Ty TNHH Artifex Interiors Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Xây Dựng Nam Khôi

Kế Toán Tổng Hợp (Nội Bộ + Thuế) - Hóc Môn

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Xây Dựng Nam Khôi

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Artifex Interiors Việt Nam

Kế Toán Nội Bộ Tiếng Trung

Công Ty TNHH Artifex Interiors Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Thiết Kế Đầu Tư Xây Dựng Minh Trí

Kế Toán Trưởng (Quận 12)

Công Ty TNHH Thiết Kế Đầu Tư Xây Dựng Minh Trí

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Hợp Tác Xã Kinh Tế Xanh Sài Gòn

Chuyên Viên Nghiệp Vụ Chỉnh Lý ,Số Hóa Tài Liệu - Làm Tại Quận 1

Hợp Tác Xã Kinh Tế Xanh Sài Gòn

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Lắp Đặt Cơ Điện Vĩnh Phúc

Nhân Viên Kế Toán

Công Ty TNHH Lắp Đặt Cơ Điện Vĩnh Phúc

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Nhân Viên Phát Triển Thị Trường

Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Hồ Chí Minh 15 - 20 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Rödl & Partner is one of the leading German professional service firms specialized in Accounting/Auditing, Tax and Legal Advice. We are present with 116 own offices in around 50 countries, covering all major business centers in Europe, Asia and America.


Since 1994, Rödl & Partner has built a branch network across the Asia-Pacific region, including offices and cooperation partners in China, India, Japan, Indonesia, Malaysia, Singapore, South Korea, Thailand and Vietnam.


In Vietnam, Rödl & Partner operates through its offices in Ho Chi Minh City and Hanoi City. As the first German Law firm in Vietnam, our offices serves our clients with legal advice on investment related issues including corporate and tax law as well as accounting services. Rödl & Partner offers its advice in German, English and Vietnamese. We are permanently extending our business as a one stop shop for our clients.


Rödl & Partner provides an attractive salary, a welcoming international work environment, and

Yêu cầu công việc:

• Minimum 2 years of experience as a Legal Secretary or Legal Assistant, preferably in an international law firm

• Good understanding of legal documentation and coordination processes

• Proficient in Microsoft Office and document formatting tools

• Familiarity with legal billing systems is a plus

• Strong attention to detail, confidentiality, and organizational skills

• Professional working proficiency in English (spoken and written)


* Only shortlisted candidates will be contacted.


Quyền lợi được hưởng:

13th-Month Salary and Variable Performance Bonus
Private health insurance
15 days of paid annual leave, 5 days of paid sick leave, and additional paid holidays on December 25th & 26th (Christmas).
Annual company trip, monthly company lunch, and monthly birthday celebration.
that surpass those offered by other firms.


Comprehensive Employee Benefits:

• Probation: 60 days

• Work Hours: 9:00 AM - 6:00 PM

• Bonus: Tết bonus & Performance Bonus

• Paid Leave: 15 days annual + 5 days sick leave

• Additional Holidays: Extra time off on 25th & 26th Dec

• Healthcare: Annual check-up + Premium Insurance Health Care for employee and 1 dependent

• Team Building: Company outing trips

• Other Benefits: As per Company policy


About the Role

We are looking for a highly organized and detail-oriented Legal Administrative Assistant to join our Legal Team. The successful candidate will provide comprehensive administrative and coordination support to ensure the smooth operation of legal activities including invoicing, notarization, documentation handling, and internal systems management.


Key Responsibilities

1. Legal Administrative Support

• Coordinate calendars, meetings, and deadlines for the Legal Team

• Draft, format, and edit legal correspondence, internal memos, official documents

• Organize and maintain legal files (physical and digital) in a secure and accessible manner

• Support document translation, formatting for contracts and preparing, formatting legal papers and templates

2. Legal Invoicing, Notarization & Translation Coordination

• Prepare and coordinate documents for notarization and legalization

• Liaise with notary offices and external providers

• Track and follow up on notarized/legalized documents to ensure timely processing

• Coordinate with the Legal and Accounting teams to issue accurate client invoices

• Handle document translation requests related to legal matters

3. CaseMan System Support (Timekeeping & Billing)

• Ensure accurate and timely time recording in the CaseMan system by legal team members

• Generate reports to support billing and KPI tracking

• Coordinate with Accounting for billing accuracy based on CaseMan data

• Monitor time recording consistency and send reminders when necessary

4. Other Duties

• Perform other administrative tasks as assigned


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code