Lễ Tân Kiêm Hành Chính Văn Phòng (Receptionist Cum Admin Specialist)

  • Hết hạn trong 74 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
Mô tả công việc
  • Handle phone calls and welcoming guests with the professional manner and effective management

  • Deliver and receive company’s mails and parcels at the soonest time

  • Ensure the areas to be clean and tidy all the time - no deliveries to be left at the reception area

  • Prepare and maintain clear and full records of meeting room and company equipment bookings

  • Ensure adequate refreshments to be provided to visitors or external / management meetings.

  • Manage shared equipment (LCD, slide pointers, laptops…) and maintain office equipment in good condition.

  • Prepareand follow up service contracts with suppliers.

  • Preparemonthly admin expenses report for HCMC to Office Manager

  • Other admin task: notarize company documents, consul authentication document, translate and type documents, advance money for officeissues and arrange office payments to suppliers at the end of month...)

  • Be a main contact with the Building management for staff’s access cards, bike parking registration, new announcements, paper work preparation for incoming/outgoing shipments...)

  • Logistic support for communications: Woman day 8 March, Merck charity day, Family day, new staff/visitor welcome information update program, Logistic support for internal launch if any…

  • Perform other non-routine tasks as assigned by CM/Admin with good quality and in a timely manner

  • Provide Facility Coordination and liaison with vendor on all facilities related matter

  • Responsible for office & pantry supplies and maintaining stock record and liaison with vendor on the items ordering

Yêu cầu công việc

- Having looks, skillful communication

- English confident, fluent

- Experience in related fields - 6 months is a plus

- Sociable, friendly, working pressure

Quyền lợi được hưởng

- Working in a dynamic and professional environment with many advancement opportunities.
- Provide adequate equipment to serve the job.
- Be paid social insurance, health insurance, unemployment insurance.
- Enjoy the welfare policies according to the company's regulations.
- Trained and upgraded regularly.

Địa điểm làm việc

Quận 1, Hồ Chí Minh - Quận 1 (Hồ Chí Minh)

Quận 3, Hồ Chí Minh - Quận 3 (Hồ Chí Minh)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Cao Đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

Dưới 5 năm

Quận 1, Hồ Chí Minh

http://www.joliesiam.com/

50-100 nhân viên

Chúng tôi cung cấp nhiều loại hình dịch vụ nhân sự với các giải pháp toàn diện và linh hoạt bao gồm:

Tuyển dụng – Lễ tân văn phòng, Nhân viên hành chính, Lễ tân sự kiện, Đại sứ thương hiệu
Đào tạo
Quản lý và giám sát (thanh toán lương thưởng, nhân viên thay thế theo yêu cầu, giám sát chất lượng nhân viên)
Hỗ trợ duy trì nguồn nhân lực và tư vấn về các vấn đề nhân sự khác....

Chat