Lễ Tân

  • Hết hạn trong 1 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
Mô tả công việc

GENERAL MISSION

The receptionist reports directly to the Front Desk Supervisor in his/her absence.

The receptionist will be dynamic and efficient to serve all guests approaching the Front Desk with a professional, warm and positive attitude. He/she will be a main actor in the check-inand check-out process, which occur at the Front Desk, and will be available to help the guest in any of his request.

The receptionist rotates 24 hours a day.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

The receptionist will be a main actor in the check-in and check-out process.

The receptionist will be very often the first person that a guest will come to see to look for a service or some assistance.

The greeting and attitude of the Receptionist will influence a lot the opinion that the guest will have of the overall hotel.

Being at the service of the guest, the first task of the Receptionist is to be available at any time for a guest and to take extra care of him by an automatic greeting with smile and warm &positive attitude. The guest has to feel expected and welcome at any time. The guest will always be the first priority for a Receptionist.

More details to discuss through interview

HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES

Keep good rapport with all staff.

Follow hotel rules and regulations at all times.

Attends all training sessions as scheduled.

Complete knowledge of hotel's facilities and services.

Attend the daily Front Office briefing as well as monthly Front Office meeting.

RELATIONS

Establishes effective employee relations and maintain the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees.

REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSIONS

Performs any other duties that may be assigned by superiors.

The Hotel requires that you will not (either during or after employment) without the hotel's written consent, divulge any information concerning the hotel or any associated hotels or any of their dealings, transactions or affairs which may come to your knowledge during or in the course of your employment with this hotel to the third party.

Yêu cầu công việc

- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.

- Office computer literacy.

- Good command in English.

- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.

- Ability to deal with colleagues/customers professionally.

- Excellent in service mind oriented.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Địa điểm làm việc

Đường Bào, Dương Tơ, Tp. Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang - Thành phố Phú Quốc (Kiên Giang)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian Làm theo giờ

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Cao Đẳng

Yêu cầu kinh nghiệm

1 - 2 năm

Chat