Kỹ Sư Chất Lượng (Quality Customer Service Engineer )

  • Hết hạn trong 2 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
Mô tả công việc

- Customer representative in order to assure that customer requirements take into account internally and uptodate.
- Feedback, making report to customer when having any abnormal
- Coordinate withQuality Managers to discuss and resolve product quality issues raised by customers.
- Support when having customer audit, perform the process audit
- Monitoring the customer's requirement
- Training and verification of effectiveness of Production Quality responsible for business unit products.

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree in Electronic, Electric or other related fields
- Strong in communication with customer
- Good at English, Can use Korean is a plus
- Analysis skill, 8D report skill
- Basic knowledge about ISO9001, customer satifaction
- 3 year in a similar position
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Explorer, SAP (QMS profile). User level.

Quyền lợi được hưởng

- Annual healthcare
- 24/24 Insurance
- Team building and many excited activities to warm up spirit
- Skill and specializing training
- Good benefits, 13th month salary, holiday bonus
- Shuttle bus for transportation

Địa điểm làm việc

Khu công nghiệp Điện Nam-Điện Ngọc, Điện Bàn, Quảng Nam, Việt Nam - Điện Bàn (Quảng Nam)

Ngành nghề
Tính chất công việc

Toàn thời gian

Yêu cầu về bằng cấp (tối thiểu)

Đại Học

Yêu cầu kinh nghiệm

2 - 5 năm

CÔNG TY TNHH PREMO VIỆT NAM

Điện/Điện tử/Điện lạnh

Khu công nghiệp Điện Nam-Điện Ngọc, Điện Bàn, Quảng Nam, Việt Nam

https://www.grupopremo.com/

>500 nhân viên

Là công ty 100% vốn nước ngoài (FDI) do Tây Ban Nha đầu tư. - Là nhà máy sản xuất linh kiện điện tử thứ 3 thuộc tập đoàn Premo, 2 nhà máy khác nằm tại Ma-rốc và Trung Quốc. Ngoài ra, tập đoàn Premo còn có các văn phòng đại diện tại rất nhiều quốc gia trên thế giới. [...]

Chat