Tải app JobsGO

Kitchen Secretary

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Kitchen Secretary đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    08/04/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ huyện Xuyên Mộc, Bà Rịa - Vũng Tàu

    Việc làm Bà Rịa - Vũng Tàu Việc làm Xuyên Mộc

    Mô tả công việc

    1. Types reports, letters, memoranda, forms and correspondence for the Kitchens maintains files and Copies

    2. Opens, reads sorts and records incoming departmental mail: forwards to the Exec..Chef and to other personnel concerned,

    3. Checks different kitchen sections and prepares daily absence, tardiness and overtime report, coordinating time schedules with the timekeeper and receives the weekly roster from each department concerned every Thursday by 1:00 PM for the following week.

    4. Responsible for checking daily attendance records, annual leave, medical leave and submitting record sheets to Personnel Department, weekly duty roster.

    5. Order and requisite all stationary used by the Chef’s Office and kitchen sections, maintain Chef’s-Office in clean & proper order at all times, co-ordinate with House-keeping attendant.

    6. Informs the Executive Chef regarding changes of functions sheets, and always double check with the Catering department for the accurate count of (pax) and venue time etc.

    7. Types and distribute Menus to all outlet kitchens signed by Exec. Chef before issuing to avoid any mistakes or wrong information.

    8. Distributes and posts function orders to all kitchens concerned on time, signed by each section or outlet Chef time received, name and date when issued

    9. Checks daily market list from all outlets and submit on time to the purchasing department. Print and keep copy in the office as reference.

    10. Attendants daily briefings with Chefs, keeps record with minute’s & follow ups.

    11. To carry out and complete duties and tasks as assigned by the supervisor.

    Yêu cầu công việc

    - Good communication in English

    - Education: College Degree or above in any field

    - Experience: Minimum 01 year working in the similar position

    - Others: Good coordination skills, computer skills, Microsoft Office

    Quyền lợi được hưởng

    - International working environment

    - Attractive salary

    - 13th month salary

    - Birthday benefit

    - Special room rate as per Melia Hotels International policy

    Meliá Hồ Tràm
    Mời bạn đến làm việc ở

    Meliá Hồ Tràm

    Khách sạn

    Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu

    Khu nghỉ dưỡng/Khách sạn tại Xuyên Mộc. [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume