Tải app JobsGO

HR & ADM Manager

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm HR & ADM Manager đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    26/03/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    8 - 10 năm

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    - Coordinate with department heads within the area in charge of developing and implementing HR strategies to suit business needs, but ensuring compliance and compliance with the company's overall HR strategy. ty.
    - Evaluate the company's future labor needs & propose changes to the company's HR strategy and adapt the current HR program to this need in the future.
    - Lead, guide, evaluate & develop the HR and administration team to ensure the HR strategy and administrative operations are implemented effectively and within the allowed budget and to help the company comply complying with regulations, rules and standards of personnel.
    - Develop a system / mechanism to control the effectiveness of personnel and provide reports on HR metrics to ensure HR services are up to established standards.
    - Manage the daily dynamic of administrative services to ensure that the administrative needs are used efficiently, reliably and economically. These administrative activities include: photocopy services, office management. Inventory, correspondence, clerical manager, cleaning & cafeteria service provider, telegraph phone system.
    - Coordination with department heads ensures that administrative activities are aligned with the company's current & future business needs.
    - Plan, prioritize and manage equipment and system maintenance and upgrades to minimize service interruptions and use the system effectively. Research, evaluate and recommend administrative services & purchase equipment to minimize costs to meet the company's business requirements.
    - Select & manage business relationships with suppliers (eg equipment supplier, cleaning service) to ensure services meet company requirements

    Yêu cầu công việc

    - Graduated University or uper with major: Economic, Business Administration, Human Resources, ...
    - At least 10 year in HR - Admin Field, Worked in Production Company at least 5 years (site >1000 employees).
    - Dynamic, Strong in Comminication
    - Prioritize for Candidates who Located at Western: Can Tho, Hau Giang, Kien Giang, Vinh Long,

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year
    - Company trip once a year + Joining party
    - Salary and position is reviewed 1 time a year
    - Bonus by individual ability and company’s performance.
    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
    - Dynamic and sociable working environment.

    Công ty Cổ phần Hàng Tiêu dùng Masan
    Chào đón bạn đến với

    Công ty Cổ phần Hàng Tiêu dùng Masan

    Kinh doanh, Thực phẩm/DV ăn uống

    Tầng 12, tòa nhà Kumho Asiana Plaza Saigon, 39 Lê Duẩn, P.Bến Nghé, Q.1, HCM

    200-500 nhân viên

    Công ty CP Hàng Tiêu Dùng Masan chuyên kinh doanh trong lĩnh vực chế biến thực phẩm và xuất nhập khẩu các nhãn hiệu nổi tiếng trong nước và ngoài nước như: CHINSU, TAM THÁI TỬ, NAM... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume