Tải app JobsGO

[Highlands Coffee] New Store Opening Executive

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm [Highlands Coffee] New Store Opening Executive đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    04/11/2022

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • NSO
    • Manage all operations regarding to the NSO from Kick off to Opening.
    • Make Investment T&E for NSO.
    • Manage T&E cost for NSO to make sure it is always under budget approved.
    • Work closely with other departments to make sure all tool & equipment are delivered smoothly and on time before projects are opened.
    • Check Defects before stores are opened.
    • Support Ops to setup new store base on Planograms before store opened.
    • Coordinate with another Dept to solve the issues that will affect to Operation.
    • Full Involvement in SDC process.
      2. RRR:
    • Upon RRR plan approved, coordinate with DMs and another Dept. to make sure RRR plan is smoothly completed.
    • Work closely with other departments to make sure Store's Asset inventory correct and move it out of store before site handover to construction.
    • Make sure all Tool & Equipment are available before store re opening.
    • Document Operations control in compliance with Company’s policies and procedures.
      3. Document controlling and tracking
    • Coordinate with Ops and Technician to check Defect list and Warranty.
    • Check and closely follow up defect list and warranties to make sure they are completely fixed.
    • Follow up with other Depts. (Construction/ FM/ Expansion/ Design) to solve incidents / problems until completed.
      4. Report to directly Manager on time.
      5. Others: support for other Departments when they need.

    Yêu cầu công việc

    Education/ Training Qualifications

    · College’s degree; Hospitality management.

    · Background in F&B system

    Experience

    • Minimum of 1 years of experience in Service Industry.
    • Minimum of 2 years of experience as store operations.
    • Working on project is plus.

    Knowledge of:

    • F&B knowledge,

    Skills (Ability to):

    • Good communication.
    • Good at Microsoft office: Excel & Power point.
    • Independence job performance.

    Working hours:

    • Full time
    • Ability to be flexible and willing to work extended hours when necessary

    Other special requirements (if any):

    • Easy to get along with people.
    • Confident and a self-starter.
    • Teamwork.
    • Organized.
    • Self-motivated – self driven.

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume