Tải app JobsGO

[HaNoi] - HRBP Manager

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm [HaNoi] - HRBP Manager đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    26/02/2021

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    5 - 7 năm

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    * Recruitment (30%)
    ● Work closely with Department Head and Restaurant Manager to identify recruitment needs and position requirements
    ● Research the suitable channels, build up HR network, Industries network for recruitment strategies to attract the qualified candidates
    ● Screen CVs and conduct interviews to shortlist the qualified candidates; coordinate with line managers to arrange interview and follow up with post interview stages (job offering, negotiation and confirmation
    ● Develop and implement effective recruitment process and tools
    * C&B (30%)
    ● Manage timekeeping, annual leave and overtime for all members
    ● Administration of employee contracts and other related documents and records of employee information
    ● Handle all statutory insurance procedures for employees, including social insurance, unemployment and health insurance.
    ● Provide guidance and responses to employees related to employee relations matters and insurance benefit/claim
    ● Assist Head Office in personal income tax registration and monthly/ annual declarations if required
    ● Register company workforce to Labor office where required
    * Management (40%)
    ● Measure employee satisfaction/engagement, and identify improvement areas to propose action plan.
    ● Coordinate training activities where required
    ● Implement engagement activities for better retention and connection
    ● Conduct the performance appraisal, promotion, demotion & internal transfer for effective organization
    ● Improve HR process, procedure and quality continuously
    ● Plan & deliver the workforce as plan for both new store opening & existing stores

    Yêu cầu công việc

    ● Bachelor degree in HR Management, Business Administration, Economics or related fields.
    ● At least 5 years experience in HR field, 2 years experience at managerial role.
    ● Experience in F&B, Hospitality or Retails field is a plus.
    ● English fluency in verbal and writing.
    ● Good sense in identifying, approaching and attracting potential candidates quickly.
    ● Work independently and proactively take on new responsibilities where needed.
    ● Positive attitude & high level of maturity.
    ● Willing to work in start-up environment and under high pressure.

    Quyền lợi được hưởng

    ● 13th month salary, KPI Bonus;
    ● Annual Performance Review;
    ● Internal Discount for employees (~50%) when dining at 4P‘s stores (Pizza 4P‘s, Ippudo, About Life Coffee, etc.);
    ● Team Building;
    ● Team Building activites & Company trip;
    ● Working time: 9:00 - 18:00 (Monday - Friday)

    Nhà hàng Pizza 4P's
    Mời bạn đến làm việc ở

    Nhà hàng Pizza 4P's

    Nhà hàng

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume