Tải app JobsGO

Giám Sát Tầng (Floor Supervisor)

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Giám Sát Tầng (Floor Supervisor) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Part-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng nhóm/Trưởng phòng

    Ngày đăng tuyển

    26/12/2018

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    • Daily responsible to allocate the work assignments to staff under his/her supervision and ensure they have standard necessary equipment and supplies to carry out their duties as per the SOPs.
    • Ensure that all assigned apartments, occupied and vacant, are in order, cleaned and completed with standard amenities, particularly of VIPs.
    • Conduct the inventory handover to tenants on their arrival and departure.
    • Ensure that all apartments, corridors, staircase and pantry area are clean to standard conditions, free of operating equipment.
    • Release the move-out apartments for re-sale in a timely manner and in top conditions.
    • Handover the un-serviced apartments to the next shift Supervisor in charge.
    • Ensure that all Housekeeping equipment and supplies are clean, well maintained and not wasted nor misused.
    • Conduct inventories for linen, guest and cleaning supplies and prepare adequate requisitions to Housekeeping Order-Taker.
    • Examine apartments and determine the need for repairs and general cleaning etc. and make appropriate recommendation to Assistant Executive Housekeeper.
    • Follow up maintenance needs and damages in all assigned areas.
    • Ensure tenants to receive prompt and courteous service and that all tenants complaints are promptly dealt with and referred to Executive Housekeeper or Assistant Executive Housekeeper’s attention as soon as possible.
    • Responsible for daily accurate recording of apartment status and report any discrepancy.
    • Collect Room Attendants’ reports and record daily activities and events in the logbook; then prepare the supervisor’s report and maintenance order, if any.
    • Carry out training for his/her subordinate and newly recruited associates.
    • Perform any other duties and special projects assigned from time to time.

    Yêu cầu công việc

    • At least 1 year experience in related position
    • Good English language.
    • Good organizational and time management skills.
    • Good communication and interpersonal skills.
    • Good leadership skills and attention to details.
    • Ability to resolve conflict.
    • Ability to train and lead others.
    • Ability to use computer
    • Requires a "can-do" attitude.

    Quyền lợi được hưởng

    • Competitive salary and pay on the ability
    • Bonus in the public holidays and New Years
    • 13th Month salary
    • Annual salary increment
    • Employee recognition program for month and year award
    • Free for duty meal, parking, uniform (clothes, shoes) and laundry service
    • Personal Accident insurance 24/7 covered

    Nhà hàng-khách sạn

    08 Nguyễn Huệ, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

    50-100 nhân viên

    Công ty cổ phần Tập đoàn Quản lý Bất động sản Windsor (Tập đoàn WMC) là công ty quản lý nhà hàng khách sạn, căn hộ dịch vụ cao cấp và trung tâm thương mại hàng đầu Thành phố Hồ Chí... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume