Tải app JobsGO

Giám Sát Kinh Doanh ( Sales Supervisor )

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Giám Sát Kinh Doanh ( Sales Supervisor ) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng

    Ngày đăng tuyển

    21/03/2020

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    2 - 3 năm

    Yêu cầu độ tuổi

    25 tuổi trở lên tuổi

    Yêu cầu giới tính

    Nam

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Tòa nhà HITC, Xuân Thủy, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, Cầu Giấy Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Cầu Giấy

    Mô tả công việc

    1. Sales plan making and customer management: Set up concrete sales plan for target customers, follow monthly sales plan to achieve target.
    2. Costing and quotation/ Managing tenders progress & results.
    Costing with procurement and operation departments to prepare quotation to obtain the business.
    3. Analyzing Account-wise Profit and Loss/ Managing Contracts.
    - Managing and controlling profit and loss with assigned accounts.
    - Expanding business scale with current customers.
    - Preparation / review/renew of contracts and report to upper level for approval.
    4. Process and report:
    - Supporting staff to approach customers, do their daily job more effectively. (for Supervisor above)
    - Supporting manager to set up training process/ material for new staffs. (for Supervisor above)
    - Training Business Development staffs and executing the business development plan along with managers. (for Supervisor above)
    - Following KPI as set by manager and reporting individual KPI to upper level as required.
    - Updating sale pipelines and sending report to managers as schedule.

    Yêu cầu công việc

    1. Education: Bachelor of in Business Administration/ Economics/ Foreign trade or Marketing/ Sea Transport Economics and above.
    2. Experience: 3 year in field of business development / Economics.
    3. Professional skill:
    Knowledge of economics, trade, logistics and supply chain management and market
    4. Soft skills:
    - Good English in 4 skills
    - Communication and negotiation skills.
    - Presentation skill.
    - MS Office , especial Power Point.
    - Leadership

    Quyền lợi được hưởng

    Bonus: 03 times/year.


    2. Social Insurance, Healthy Insurance, Unemployment insurance.


    3. Annual Outing, health checking, Team building.

    Yusen Logistics (Vietnam) Co., Ltd.
    Tham gia vào đại gia đình

    Yusen Logistics (Vietnam) Co., Ltd.

    Xuất nhập khẩu/Ngoại thương

    Room 600-604, 6th Floor, Saigon Riverside Office Center, 2A-4A Ton Duc Thang Street, District 1, Ho Chi Minh City, S.R. Vietnam

    >500 nhân viên

    Yusen Logistics Vietnam offers complete supply chain solutions utilizing high quality infrastructure, modern warehouse facilities, and proven I.T. systems to meet and exceed the ex... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume