Quận 1 03/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận 1 11/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận 1 11/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 29/03/2024 6 - 8 triệu VNĐ
Quận Bình Thạnh 05/04/2024 7 - 8 triệu VNĐ
Thủ Đức 08/04/2024 9 - 10 triệu VNĐ
Quận 12 13/04/2024 10 - 30 triệu VNĐ
Quận 12 18/04/2024 10 - 30 triệu VNĐ
Quận 1 03/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Quận 12 26/04/2024 8 - 25 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
21/07/2021
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 2 năm
Địa điểm làm việc
⇒ Hồ Chí Minh
Việc làm Hồ Chí Minh• Functional (job responsibilities)
• To service customers over the phone and practices telephone courtesies at all times.
• Practicing quality in all aspect of the job to ensure customer satisfaction.
• Continuously strive to achieve and exceed agreed productivity and KRA targets in line with unit objectives.
• Ensure good customer retention by providing excellent and professional services.
• Handle customer’s calls related cards as queries (how to install ConnectApp, how to fills up information to onboard, how to check balance & transaction details), complaints, requests (block/unblock card, active card, replace card due to lost/stolen), transaction disputes.
• Monitor card suspicous/fraud transtractions alerted by CMS to verify transaction to be genuine or not to guide customer to raise dispute.
• Assist Customer in some special services (Emergency travel arrangement, Passport – Visa and customs information, ATM Location guide, Restaurant, Health club, Entertainment events, …)
• Consistently cross sell and up sell group’s financial products and services during customer interaction.
Education/Qualification (Trình độ học vẫn chuyên môn)
• Bachelor Degree (Tốt nghiệp Cử nhân)
Experience (Kinh nghiệm)
• Minimum 1- year experience in related field (Tối thiểu 1 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực có liên quan)
Special Skills (Kỹ năng đặc biệt)
• Strong communication skills with people of all levels and roles for customer servicing.( Kỹ năng giao tiếp tốt với mọi đối tượng khách hàng dành cho dịch vụ chăm sóc khách hàng)
• Good analytical skills (Kỹ năng phân tích tốt)
• Good English in both spoken and written. (Trình độ Tiếng Anh nói và viết tốt)
Staff Loan
Cơ hội đào tạo
Health Care & Group Term Life Insurance
Tầng 1 tòa nhà Centec 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Quận 3
100-200 nhân viên
Ngân hàng Hong Leong Berhad ("Ngân hàng Hong Leong" hoặc "Ngân hàng"), một công ty niêm yết công khai trên sàn chứng khoán Bursa Malaysia, là một thành viên của Tập đoàn Hong Leong... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi