Tải app JobsGO

Escalated Support Specialist- German Speaking

  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Từ 9 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Escalated Support Specialist- German Speaking đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    28/11/2017

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Tầng 16 Lottecenter , 54 Liễn Giai , Ba Đình , Hà Nội

    Việc làm Hà Nội

    Mô tả công việc

     • Act as a liaison between Client and Customer on incident issues while maintaining the integrity of our Level of Service

    • Triage incident service request by Inbound and Outbound phone calls, email or web portal as a point of contact

    • Identify and assign the incident to the appropriate severity level, category, priority, team and engineer

    • Manage the lifecycle of the incident to ensure the customers incident is resolved within the client’s requirements

    • Be able to identify and incorporate conflict-resolution techniques

    • Keep the customer updated with timely and frequent information about progress towards resolving the issue to improve the overall Customer experience

    • Interact with cross functional teams (Engineers, Subject Matter Experts, Internal and External Resources

    • Perform other related duties as assigned

    Yêu cầu công việc

     • University/College degree

    • Minimum 1 years work-related experience in customer-relationships position or similar

    • Basic knowledge in IT, fast learner in IT knowledge or software system Preferred Skills /Qualifications

    • Experience in Customer care, Quality Assurance or IT (Problem solving, analyzing information, multi-tasking) or any related field

    • Ability to communicate effectively with key partners

    • Strong customer services skills including: negotiation, influencing, conflict handling etc.,

    • High-energy, passionate and has strong personal management skills

    • Ability to multi-task, set priorities and drive outstanding items to completion

    • Strong phone, verbal and written communication skills along with active listening

    • Can communicate in English for internal communication and training

    • Excellent communications in German/Russian/Spanish/Portuguese 

    Quyền lợi được hưởng

    • Full insurance contribution, additional healthcare insurance in labor contract

    • An excellent remuneration package

    • Prestigious offices in Hanoi

    • Company bus support at late night

    • Summer trip, year-end party, team building activities

    • Continuous professional development and certification programs

    • A commitment to offering you career development opportunities to meet your full potential

    Công ty TNHH Một Thành Viên Tek Experts
    Tham gia vào đại gia đình

    Công ty TNHH Một Thành Viên Tek Experts

    Công nghệ thông tin

    Tầng 16 Lottecenter , 54 Liễn Giai , Ba Đình , Hà Nội

    50-100 nhân viên


    Tek Experts cung cấp các dịch vụ hỗ trợ từ nguồn nhân lực có chuyên môn, nhiệt tình độc đáo đem lại niềm tự hào lớn trong việc, giúp các công ty quản lý công việc kinh doanh của... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume