Quận Tây Hồ 26/04/2024 Thỏa thuận
Quận Nam Từ Liêm 20/04/2024 10 - 20 triệu VNĐ
Quận Nam Từ Liêm 07/04/2024 12 - 15 triệu VNĐ
Hai Bà Trưng 29/03/2024 Đến 20 triệu VNĐ
Quận Nam Từ Liêm 10/04/2024 14 - 20 triệu VNĐ
Quận Thanh Xuân 18/04/2024 15 - 30 triệu VNĐ
Quận Long Biên 13/04/2024 10 - 15 triệu VNĐ
Quận Nam Từ Liêm 21/04/2024 7 - 10 triệu VNĐ
Quận Nam Từ Liêm 21/04/2024 Thỏa thuận
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Ngày đăng tuyển
28/11/2017
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 2 năm
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
⇒ Tầng 16 Lottecenter , 54 Liễn Giai , Ba Đình , Hà Nội
Việc làm Hà Nội• Act as a liaison between Client and Customer on incident issues while maintaining the integrity of our Level of Service
• Triage incident service request by Inbound and Outbound phone calls, email or web portal as a point of contact
• Identify and assign the incident to the appropriate severity level, category, priority, team and engineer
• Manage the lifecycle of the incident to ensure the customers incident is resolved within the client’s requirements
• Be able to identify and incorporate conflict-resolution techniques
• Keep the customer updated with timely and frequent information about progress towards resolving the issue to improve the overall Customer experience
• Interact with cross functional teams (Engineers, Subject Matter Experts, Internal and External Resources
• Perform other related duties as assigned
• University/College degree
• Minimum 1 years work-related experience in customer-relationships position or similar
• Basic knowledge in IT, fast learner in IT knowledge or software system Preferred Skills /Qualifications
• Experience in Customer care, Quality Assurance or IT (Problem solving, analyzing information, multi-tasking) or any related field
• Ability to communicate effectively with key partners
• Strong customer services skills including: negotiation, influencing, conflict handling etc.,
• High-energy, passionate and has strong personal management skills
• Ability to multi-task, set priorities and drive outstanding items to completion
• Strong phone, verbal and written communication skills along with active listening
• Can communicate in English for internal communication and training
• Excellent communications in German/Russian/Spanish/Portuguese
• Full insurance contribution, additional healthcare insurance in labor contract
• An excellent remuneration package
• Prestigious offices in Hanoi
• Company bus support at late night
• Summer trip, year-end party, team building activities
• Continuous professional development and certification programs
• A commitment to offering you career development opportunities to meet your full potential
Tầng 16 Lottecenter , 54 Liễn Giai , Ba Đình , Hà Nội
50-100 nhân viên
Tek Experts cung cấp các dịch vụ hỗ trợ từ nguồn nhân lực có chuyên môn, nhiệt tình độc đáo đem lại niềm tự hào lớn trong việc, giúp các công ty quản lý công việc kinh doanh của... [Xem thêm]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi